Senaste nytt

Vilken kabinväska använder du?

Det försvårar verkligen letandet efter en kabinväska om den ska vara med mått så den kan tas med på väldigt många flygbolag, 55x 35 x 23.
Betydligt större utbud för 55 x 40 x 23 .

Tänkte fråga om någon här känner till kabinväskor från TRAVEL PRO ?
Funderar över denna.
Om jag drar mig till minnes när jag letade reviews på kabinväskor för ett par år sedan så var just Travelpro med pga av att man sa att många piloter/personal använde just det märket. Om det är sant låter jag vara osagt.

Har du fått din? Beställde också under rean men inte fått någon respons mer än beställningen, Gått över en vecka nu.
Yes, tog mindre än en vecka.
Ska invigas i eftermiddag när vi åker till London och sen vidare till CUN med VS imorgon. #vågavägraincheckat

Yes, tog mindre än en vecka.
Ska invigas i eftermiddag när vi åker till London och sen vidare till CUN med VS imorgon. #vågavägraincheckat
Vilken färg tog du? Ser att H5 Essential nu bara finns i tre färger, men under rean fanns det en uppsjö. Tänker om dom översålt min färg (Dark Olive).

Vilken färg tog du? Ser att H5 Essential nu bara finns i tre färger, men under rean fanns det en uppsjö. Tänker om dom översålt min färg (Dark Olive).
H5 / Glossy Purple Night / Premium Hard Shell / Cabin Size / Essential

Tog den som var billigast fick -45% och ytterligare 10% via rabatt kod. Så betalade €148.55 inklusive frakt

Ska bli kul att höra din åsikt sen efter första användandet.
Och Trevlig Resa !!
Tycker den känns bra, rullar bra, stadigt handtag. Inte lika rejäl som min LH alu men å andra sidan sjukt mycket lättare.

Glossy är kanske inte optimalt då den typ ser dammig ut efter fem sekunder. Och det hade varit kanon om den var maxad med 3cm till, kanske som extension. Men väl värd pengarna, nu betalade jag typ halva priset iofs.

Toppen