Senaste nytt

Vilken kabinväska använder du?

Någon som provat väskorna från Carl Friedrik?

Är sugen på att antingen köpa deras nya aluminium-väska, eller en begagnad Pre-LVMH Rimowa Cabin Classic S.

Vad hade forumet rekommenderat? Vill kunna köra på 2-3 dagars jobbresa men även 5-6 dagar semester till varmt, om man packar lätt, och har en tote på sidan.

Vill ha väskan i många år framåt.
Jag äger två stycken CF sedan ungefär ett år. En kabinväska och en större resväska. Är väldigt nöjd med båda så här långt. Snygga och lättrullade. Svor lite för mig själv när jag såg aluminiumreklamen. Hade varit ett givet köp om jag inte redan hade köpt mina två.

Jag äger två stycken CF sedan ungefär ett år. En kabinväska och en större resväska. Är väldigt nöjd med båda så här långt. Snygga och lättrullade. Svor lite för mig själv när jag såg aluminiumreklamen. Hade varit ett givet köp om jag inte redan hade köpt mina två.

Härligt. Hur har du upplevt CFs kundtjänst och garanti?

Härligt. Hur har du upplevt CFs kundtjänst och garanti?
Har inte haft någon anledning att kontakta dem vad jag minns, men själva köpet gick smidigt med snabb leverans. Kan tipsa om att de brukar ha reor på 20-30 % ett par gånger per år. Tror jag köpte den ena på sommarrean och den andra på Black friday. Eller så använde jag en kupong som man får vid första köpet eller vid prenumeration av nyhetsbrevet. Minns tyvärr ej detaljerna men du ska nog inte behöva betala fullt pris iaf.

Någon som provat väskorna från Carl Friedrik?

Är sugen på att antingen köpa deras nya aluminium-väska, eller en begagnad Pre-LVMH Rimowa Cabin Classic S.

Vad hade forumet rekommenderat? Vill kunna köra på 2-3 dagars jobbresa men även 5-6 dagar semester till varmt, om man packar lätt, och har en tote på sidan.

Vill ha väskan i många år framåt.
Den där väskan väger nästan 5 kg när den är tom. Jag måste tänka på väskans vikt eftersom framtidens flygande innebär kontroller av viktgränserna för handbagage

Toppen