LPC123
Medlem
Nej med sas. Övernattning i London för MLE planet landar efter sista till GOT går.Nyfiken, fick ni LHR-GOT med BA alltså?
Nej med sas. Övernattning i London för MLE planet landar efter sista till GOT går.Nyfiken, fick ni LHR-GOT med BA alltså?
Hej
Ok tack!
Skrev fel tidigare, menade Male och inte Las Vegas.
Jag bokade precis
GOT-ARN-AMS med SAS och sedan AMS-LHR med KLM -LHR - Male med VS. Just nu fanns inget mellan GBG-LHR, dock kunde jag ändra det senare om jag hitta något sa han.
Inte optimalt då vi måste sova över i Amsterdam.
Nej 24h öppet köp ska gälla alla bonusresor fortfarande, jag har i alla fall inte hört annat. Dock brukar bokningsavgiften behöva återbetalas manuellt.Tog de även bort 24 timmars öppet köp på Sky Awards med SAS?
Kom på att jag hade en annan resa med gubbarna, och jag bokade Maldiverna till familjen. Hehe.
Man måste ju vara så snabb när man hittar något nu – man hinner knappt tänka.
Jag har alltid behövt ringa.Kanon, då avbokar jag innan 24 timmar. Menar du att man måste ringa in eller kan jag avboka online och få tillbaka bokningsavgiften automatisk ?
När det gått att boka av online har jag fått tillbaka allt inkl. sky team-avgift. Avbokade online senast i förrgår.Kanon, då avbokar jag innan 24 timmar. Menar du att man måste ringa in eller kan jag avboka online och få tillbaka bokningsavgiften automatisk
Har genomfört utresan, och skulle vilka boka om hemresan.
Vet ni om det är möjligt?
Finns det även ett telefonnummer som SAS Kundjänst kan nås på när man är utanför EU utan att det kostar något?
Är det en ren SAS-award ska det gå boka om hemresa på påbörjad resa. Har för mig det kommit upp en gång hyfsat i närtid, vet inte när det implementerades.Nej det går inte tyvärr
Vet ej, men jag har använt Skype för att ringa vilket fungerat mycket bra