G
guwonder
Guest
Norwegian skickade ett email om Spenn. Inga tecken på att flygbolaget planerar att ge statusförmåner till Strawberry-eliterna.
Samma sak på Iphone...hco skrev:Android app finns att ladda ner. Kunde dock inte logga in: "You're a bit too early. The app is getting ready for launch. Please try again later. "Klicka för att utvidga...
Nu står det att appen behöver uppdateras men det finns ingen uppdatering. Hade dock inte förväntat mig något annat med tanke på hur detta har skötts..Cristoffer Cedergren skrev:Appen gick att ladda ner på Google Play men får bara detta meddelande:Klicka för att utvidga...
Minns jag rätt så motsvarar 10 p 3 Spenn, så detta ligger väl ungefär i linje. Sedan är frågan hur många Spenn som behövs för att plocka ut en fri-natt.MaLund13 skrev:Nu är förmånerna uppdaterade för Strawberry Mastercard!Intjäningen blir såhär:- Köp hos Strawberry: 10 Spenn per 100 SEK- Köp i utländsk valuta: 6 Spenn per 100 SEK- Övriga köp: 5 Spenn per 100 SEKVarje månad kortet används ges 2 kvalificerande nätter likt tidigare. Nytt är dock att Platinum-medlemmar istället får 3 kvalificerande nätter!Årsavgiften är samma som tidigare. Silver 595 kr, Gold 495 kr, Platinum 295 kr. Alla som beviljas kortet blir automatiskt Silver-medlem.För närvarande ges 5000 Spenn i välkomstbonus till nya kortkunder. (Ordinarie välkomstbonus verkar vara 2000 Spenn)Strawberry Mastercard | StrawberryMed Strawberry Mastercard får du Spenn på alla dina köp. Ansök nu!www.strawberry.seKlicka för att utvidga...
Hur mycket är Spenn värd, ungefär, om man ska boka hotell?MaLund13 skrev:Nu är förmånerna uppdaterade för Strawberry Mastercard!Intjäningen blir såhär:- Köp hos Strawberry: 10 Spenn per 100 SEK- Köp i utländsk valuta: 6 Spenn per 100 SEK- Övriga köp: 5 Spenn per 100 SEKVarje månad kortet används ges 2 kvalificerande nätter likt tidigare. Nytt är dock att Platinum-medlemmar istället får 3 kvalificerande nätter!Årsavgiften är samma som tidigare. Silver 595 kr, Gold 495 kr, Platinum 295 kr. Alla som beviljas kortet blir automatiskt Silver-medlem.För närvarande ges 5000 Spenn i välkomstbonus till nya kortkunder. (Ordinarie välkomstbonus verkar vara 2000 Spenn)Strawberry Mastercard | StrawberryMed Strawberry Mastercard får du Spenn på alla dina köp. Ansök nu!www.strawberry.seKlicka för att utvidga...
När jag har tittar det verkar som om man behöver mellan 7.000-10000 spenn för att får samma värde som 10.000 poäng gav tidigare. Svårt att se någonstans där spend på Strawberry Mastercard blir lika lönsamt som tidigare. Jag uppskattar värdet att vara en kickback på 0,4-0,6% för övrig spend och 0,8-1,2% för spend hos Strawberry. Klart sämre än tidigare.henrik l skrev:Minns jag rätt så motsvarar 10 p 3 Spenn, så detta ligger väl ungefär i linje. Sedan är frågan hur många Spenn som behövs för att plocka ut en fri-natt.Klicka för att utvidga...
Det gör ju att kortet blir kvar med en transaktion i månaden åtminstone. Det behövs alltså bara 24 nätter för att behålla sitt Platinum, och award nätter räknas också in.MaLund13 skrev:Varje månad kortet används ges 2 kvalificerande nätter likt tidigare. Nytt är dock att Platinum-medlemmar istället får 3 kvalificerande nätter!Klicka för att utvidga...
Undra om de kommer uppdatera alla terminaler till dess så de ser att dessa tillhör Strawberry hotell. Jag har inte fått rätt poäng på något strawberry köp sedan innan sommaren och enligt supporten har de nyligen blivit varse om att det är fel...airac skrev:Nytt upplägg på december kampanjen på MasterCard också:Visa bifogad bild 159474Klicka för att utvidga...
Ja, visst kan man kalla det nyligen om man jämför med tiden universumet har existerat.palmen skrev:enligt supporten har de nyligen blivit varse om att det är fel...Klicka för att utvidga...
Fast det där är väl inget nytt?guwonder skrev:“The benefit is not included at gyms that offer subscriptions/personal memberships.”Detta är slutet på Clarion Malmo Live gym tillgång för Platinums som inte är hotellgäster?Klicka för att utvidga...
Jag kommer inte ihåg, men jag har använt gymmet Clarion Malmö Live även när jag inte har något hotellrum i Malmo.TP12 skrev:Fast det där är väl inget nytt?Klicka för att utvidga...