Senaste nytt

Norwegian och Strawberry nu överens om ett gemensamt lojalitetsbolag

Android app finns att ladda ner. Kunde dock inte logga in: "You're a bit too early. The app is getting ready for launch. Please try again later. "

Appen gick att ladda ner på Google Play men får bara detta meddelande:
55473743adf72ffc3c95eb4fedcf201b.jpg

Nu är förmånerna uppdaterade för Strawberry Mastercard!

Intjäningen blir såhär:
- Köp hos Strawberry: 10 Spenn per 100 SEK
- Köp i utländsk valuta: 6 Spenn per 100 SEK
- Övriga köp: 5 Spenn per 100 SEK

Varje månad kortet används ges 2 kvalificerande nätter likt tidigare. Nytt är dock att Platinum-medlemmar istället får 3 kvalificerande nätter!

Årsavgiften är samma som tidigare. Silver 595 kr, Gold 495 kr, Platinum 295 kr. Alla som beviljas kortet blir automatiskt Silver-medlem.

För närvarande ges 5000 Spenn i välkomstbonus till nya kortkunder. (Ordinarie välkomstbonus verkar vara 2000 Spenn)

Last edited:
Nu är förmånerna uppdaterade för Strawberry Mastercard!

Intjäningen blir såhär:
- Köp hos Strawberry: 10 Spenn per 100 SEK
- Köp i utländsk valuta: 6 Spenn per 100 SEK
- Övriga köp: 5 Spenn per 100 SEK

Varje månad kortet används ges 2 kvalificerande nätter likt tidigare. Nytt är dock att Platinum-medlemmar istället får 3 kvalificerande nätter!

Årsavgiften är samma som tidigare. Silver 595 kr, Gold 495 kr, Platinum 295 kr. Alla som beviljas kortet blir automatiskt Silver-medlem.

För närvarande ges 5000 Spenn i välkomstbonus till nya kortkunder. (Ordinarie välkomstbonus verkar vara 2000 Spenn)

Minns jag rätt så motsvarar 10 p 3 Spenn, så detta ligger väl ungefär i linje. Sedan är frågan hur många Spenn som behövs för att plocka ut en fri-natt.

Det fanns en uppdatering till Strawberry appen också. Den visar nu både spenn och bonuspoäng. Status visas nu bara i nätter. Problemet är att jag redan har återkvalificerad på poäng men nu visas att jag ska ha 12 nätter till! Oops. Lösas ju utan besvär av att jag nu får 3 nätter per månad på kortet men lite dumt.

IMG_3538.jpeg

Lifetime visas inte alls:

IMG_3539.jpeg

Toppen