Har för mig att flighten måste utgå från någon av deras tre hubbar, och att flighten måste vara över 90 min.Jag ser ingen riktig systematik i till vilka flighter det går respektive inte går att beställa champagne. Är det någon som har koll?
Stämmer,Har för mig att flighten måste utgå från någon av deras tre hubbar, och att flighten måste vara över 90 min.
299kr inklusive nötter (om det är nya priset, och inte -15% kampanjen är ett väldigt konkurrenskraftigt erbjudande!) Alla mina senaste resor har varit med THAI, men bokar jag någon SAS-resa framöver ska detta givetvis testas. Men jag hoppas att de serverar i glas-glas och inte plastmugg som verkar vara fallet just nu...Jag noterade av ren nyfikenhet att BA tar £22, ca 300kr, för en halvflaska champagne inkl. chokladpraliner vid förbeställning att förtära ombord i Economy på inta-Europa flygningar.
SAS erbjuder i detta fall ett klart överlägset vin jämfört med BA, knockoutseger helt enkelt.
Självklart tar man med sig egna glas att dricka ur299kr inklusive nötter (om det är nya priset, och inte -15% kampanjen är ett väldigt konkurrenskraftigt erbjudande!) Alla mina senaste resor har varit med THAI, men bokar jag någon SAS-resa framöver ska detta givetvis testas. Men jag hoppas att de serverar i glas-glas och inte plastmugg som verkar vara fallet just nu...
Glas eller plastmugg?299 då jag flög till Paris med hustrun förra helgen.
Och var den kall?299 då jag flög till Paris med hustrun förra helgen.