LarsCph
Medlem
Och var den kall?
Ja - det var den. Och då vi hade druckit den frågade crew om vi skulle testa cavan också. Den var inte helt lika bra, men mycket trevlig service (resan var i SAS Plus).
Och var den kall?
Tyvärr bara plastmugg. För längesen hade de glas minns jag i SAS Plus inom Europa om man skulle ha vin.Glas eller plastmugg?
Trist. Något år sedan de hade glas.Tyvärr bara plastmugg. För längesen hade de glas minns jag i SAS Plus inom Europa om man skulle ha vin.
Skit i glaset vetja och klunka ur flaskan iställetHåller helt med. Det känns mycket märkligt att dricka så fin och ädel dryck i plastmuggar.
Förbeställde Champagne på CPH-SPU för att ”förfira” vår kommande bröllopsdag. Har varit snyggt om crew hade hintat om att beställningen var ok. Nu fick jag fråga och fick till svar att den skulle serveras efter maten, som en uppvaktning. Hade själv mer tänkt före maten, men……
Kom med en bricka med nötter, chokladbollar och specialvikta servetter efter maten. Kyld, god. Fast det blev lite fel ordning för min del.
Vet att det är viktigt att inte få med sig onödig last som tar plats och vikt, men att alltid ha 2-3 flaskor till försäljning ombord utan att det kräver förbeställning tror jag skulle funkaJag tog med egna plastglas - för att skapa den där lite extra mysiga känslan för mig och fru. Avundsjuka passagerare på annan rad i Plus undrade om man kunde beställa det samma….
Serverades till maten förresten samt att purser smög fram innan take off och sa att hon hade koll på min beställda champagne.
Detta var på CPH-BCN i SAS Plus