Senaste nytt

Möjlighet att beställa Champagne på Europaflygningar med SAS

Ja - jag har skrivit till SAS och frågat hur man gör om man vill ha både mat OCH Champagne... Jag ska återkoppla här när de svarar.
Det var hurtigt svar - man burde kunne ringe til kundeservice og få begge

"
Tak for din E-mail

Kunde kontakt centeret kan tilføje champagne og et andet måltid det er bare nødvendigt at du ringer ind for at få det tilføjet. og betalt
Kunde kontakt center har telefon nummer +45 70 10 20 00"

Ska flyga till London på söndag och förbokade champagne meal.
Men väldigt konstigt att man inte kan lägga till både champagne och en frukost.
Nu tog jag champagne och nyblivna frun får en frukost så får vi dela.

En miss från SAS då vi hade tänkt ta två av varje.
Grattis till nya frugan :) Jag garanterar hon kommer att gilla ditt val...

IMG_7572.jpeg

Var tvungen att beställa p.g.a. priset.

Ja, nu verkar den vara nere i 299 på ordinarie pris, vilket jag måste säga är mer rimligt.

Om det beror på att SAS har tänkt om, eller för att de har ett alldeles för stort lager halvpavor kvar som de vill få omsättning på låter jag vara osagt.
Med två påsar nötter med i kalkylen är det ett riktigt bra pris redan före rabatten. Sett väldigt få ombord som beställt men hoppas det är något som blir kvar.

Ja, nu verkar den vara nere i 299 på ordinarie pris, vilket jag måste säga är mer rimligt.

Om det beror på att SAS har tänkt om, eller för att de har ett alldeles för stort lager halvpavor kvar som de vill få omsättning på låter jag vara osagt.
Japp jag pröjsade 299 kr i Februari.

Blev lite förundrad när sas hade ändrat våra sittplatser bara, och vi kunde inte seata om oss.

Visade sig att de fixat egen rad med seatblock till oss!

Toppen