Är Skyteam verkligen så svaga på South East Asia?Ha haha onekligen
Men ja, South East Asia är skyteam definitivt svagare på.
Jag ser fram mot att flyga Vietnam, China Airlines, Korean och Garuda!
Är Skyteam verkligen så svaga på South East Asia?Ha haha onekligen
Tjae, vi har jo Korean, Vietnam Airlines, China Eastern and China Southern...?Ha haha onekligen
Tror kombon av att Thai och SQ faller bort kraftigt reducerar just de delar som svenskar (och norrmän för den delen) gärna reser till.Tjae, vi har jo Korean, Vietnam Airlines, China Eastern and China Southern...?
Är Skyteam verkligen så svaga på South East Asia?
Jag ser fram mot att flyga Vietnam, China Airlines, Korean och Garuda!
Korean och China ör väl knappast South East? Men ja, Vietnam och Garuda är det definitivt.Tjae, vi har jo Korean, Vietnam Airlines, China Eastern and China Southern...?
Taiwan verkar räknas ibland men oftast inte, om vi talar om China Airlines. Men tyvärr är väl en direktlinje dit från skandinavien lite osannolik. Fast hoppas går väl?Korean och China ör väl knappast South East? Men ja, Vietnam och Garuda är det definitivt.
SAS har väl direktlinje från CPH till BKK?Taiwan verkar räknas ibland men oftast inte, om vi talar om China Airlines. Men tyvärr är väl en direktlinje dit från skandinavien lite osannolik. Fast hoppas går väl?
Ja, men den flygplatsen ligger i Bangkok, Thailand.SAS har väl direktlinje från CPH till BKK?
Räknas inte det som South East Asia?Ja, men den flygplatsen ligger i Bangkok, Thailand.
Jo, men det är en hyggligt stor omväg för att åka China Airlines, även om de förvisso har rätt bra anslutningar till hemmabasen i Taipei.Räknas inte det som South East Asia?
Ah, jag missförstod nog digJo, men det är en hyggligt stor omväg för att åka China Airlines, även om de förvisso har rätt bra anslutningar till hemmabasen i Taipei.