Kan det vara Scanias moderbolag Tratons som är den kunden
Navistar som ingår i koncernen ligger ju i Chicago området och det måste nog skickas delar mellan företagen.
Gissning från mig.
Haha, kanske! Din gissning låter insatt!
Kan det vara Scanias moderbolag Tratons som är den kunden
Navistar som ingår i koncernen ligger ju i Chicago området och det måste nog skickas delar mellan företagen.
Gissning från mig.
Det mesta har gått med sjöfrakt under RnD processen dom riktigt stora sändningarna.Kan det vara Scanias moderbolag Tratons som är den kunden
Gissning från mig.
Nej inte ett dugg insatt.Haha, kanske! Din gissning låter insatt!![]()
Detta låter som insatt i ämnet.Det mesta har gått med sjöfrakt under RnD processen dom riktigt stora sändningarna.
Dom få gånger det flögs hela motorer till Navistar så har inga specifika upphandlingar tidigare funnits på det då det finns ett stort samarbete med TNT/Fedex på Scania.
Navistar har nog heller ingen production i Lisle vad jag kommer ihåg, Växellådorna ska göras i Huntsville, Alabama iallafall.
Utgår bara ifrån hur det va för en 2-3 år sedan!Nej inte ett dugg insatt.
Detta låter som insatt i ämnet.
Tack för bra information.
Fun fact, mitt personliga rekord i flygfrakt är nog 26st bränsletankar till en leverantör i Kina. Var ändå förvånansvärt billigt, runt 200.000SEK (Dom väger ju inte så mycket som tur är)
På service kanske?
C kabinen verkar dock inte bokningsbar, är det vanligt att dom låser den när de stora maskinerna hamnar på dessa sträckor?I december finns det möjlighet att flyga SAS A350 mellan Stockholm och Köpenhamn!Detta då SAS har besättningsträning
Hittar flighter iallafall på fredagar SK1418 & SK1423. (SAS Business stolar kommer inte vara tillgängliga)
Visa bifogad bild 147314
Det är ju precis det han skriver...C kabinen verkar dock inte bokningsbar, är det vanligt att dom låser den när de stora maskinerna hamnar på dessa sträckor?