Senaste nytt

Revolut har lanserats i Norden

Använder Revolutl dagligen. Dels som konto för att transportera lönen till min svenska bank men även deras spar + kryptotjänst. Otroligt smidigt. Nu kom det besked om en höjning på 200 kr per år för Premium, vilket jag tycker är saftigt. Men med tanke på de bra växlingskurser som erbjuds, och smidigheten fortsätter jag använda Revolut.
 

Tonton

Medlem
Använder Revolutl dagligen. Dels som konto för att transportera lönen till min svenska bank men även deras spar + kryptotjänst. Otroligt smidigt. Nu kom det besked om en höjning på 200 kr per år för Premium, vilket jag tycker är saftigt. Men med tanke på de bra växlingskurser som erbjuds, och smidigheten fortsätter jag använda Revolut.
Metal ökar 280kr per år. (1300kr -> 1580kr).

Börjar bli dags att överväga att avsluta det. Fokusera på andra kort istället.
 
Metal ökar 280kr per år. (1300kr -> 1580kr).

Börjar bli dags att överväga att avsluta det. Fokusera på andra kort istället.
Problemet är att det inte riktigt finns några andra bra alternativ.. Inte vad jag hittat iaf.
Ett tips kan vara att förlänga din prenumeration innan nya priset slår in, det gjorde jag idag :). Så har jag ett år med gamla priset iaf.
 

M.K

Medlem
@Andreas Wreth vad fick du för pris ett år premium? Mitt abb går ut i slutet av november med månadsbetalning. Kan ju vara värt det att redan nu binda om ett år för gamla priset ~700kr. Annars är det väl 77kr som gäller fram tills december?
 
Last edited:
@Andreas Wreth vad fick du för pris ett år premium? Mitt abb går ut i slutet av november med månadsbetalning. Kan ju vara värt det att redan nu binda om ett år för gamla priset ~600-700kr. Annars är det väl 77kr som gäller fram tills december?
Jag hade också månadsbetalning och ändrade bara betalningsplan. Då krediterades innevarande månad och debiterades 790kr. Se bild
 

Attachments

  • Screenshot_20230722_132714_Revolut.jpg
    Screenshot_20230722_132714_Revolut.jpg
    72,7 KB · Visningar: 78

M.K

Medlem
Tack, Lätt värt för ett år med obegränsad växling av utländska inkomster. Det verkar fungera för mig också med samma pris. Nya priset börjar säkert gälla snart så läge passa på. Revolut är fortsatt det bästa alternativet här tycker jag.
 
Toppen