Nej men jag använder Revolut då och då som underliggande kort för Curve, i väntan på nästa SAS MC poängkampanj.Har de (SEB) börjat ge poäng igen för Revolut-påfyllningar eller vad är finessen med att använda Revolut från just SAS MC?
Nej men jag använder Revolut då och då som underliggande kort för Curve, i väntan på nästa SAS MC poängkampanj.Har de (SEB) börjat ge poäng igen för Revolut-påfyllningar eller vad är finessen med att använda Revolut från just SAS MC?
Metal ökar 280kr per år. (1300kr -> 1580kr).Använder Revolutl dagligen. Dels som konto för att transportera lönen till min svenska bank men även deras spar + kryptotjänst. Otroligt smidigt. Nu kom det besked om en höjning på 200 kr per år för Premium, vilket jag tycker är saftigt. Men med tanke på de bra växlingskurser som erbjuds, och smidigheten fortsätter jag använda Revolut.
Problemet är att det inte riktigt finns några andra bra alternativ.. Inte vad jag hittat iaf.Metal ökar 280kr per år. (1300kr -> 1580kr).
Börjar bli dags att överväga att avsluta det. Fokusera på andra kort istället.
Men det ska tydligen tillkomma ett standardkonto hos NordVPN och några andra tjänster så jag tycker ändå det är ok.Nu kom det besked om en höjning på 200 kr per år för Premium, vilket jag tycker är saftigt. Men med tanke på de bra växlingskurser som erbjuds, och smidigheten fortsätter jag använda Revolut.
Det är redan därMen det ska tydligen tillkomma ett standardkonto hos NordVPN och några andra tjänster så jag tycker ändå det är ok.
Jag hade också månadsbetalning och ändrade bara betalningsplan. Då krediterades innevarande månad och debiterades 790kr. Se bild@Andreas Wreth vad fick du för pris ett år premium? Mitt abb går ut i slutet av november med månadsbetalning. Kan ju vara värt det att redan nu binda om ett år för gamla priset ~600-700kr. Annars är det väl 77kr som gäller fram tills december?