Senaste nytt

SAS Webshopping

Typ 2-3 ggr per år. Ta lite tid att (när du har lust och tid) läsa in dig på lite trådar här så är du snart fast. Det enda som krävs är en insikt om att flyga är kul och en frihetskänsla och att flyga med en känsla av att vara ombonad är en extra glädje i livet. Om du känner så finns en omättlig inspiration på vår sajt, där galningar som vi hittar varenda liten chans att få uppleva det. Den glädjen är inte alla förunnad, men tillhör du den skaran, är detta rätt plats. I mitt fall har det tillfört mkt galenskap och glädje genom åren. Samt vänskaper. Livet är kort.
Jo du, har senare veckan bläddrat igenom en hel del trådar och sen lite bloggar. Det var någon som innan pandemin lyckades boka en awardresa med 8 segment med 24 timmar mellan flygningarna bortsett från på själva destinationen, i business och first. Klockren present för honom själv och hans flickvän. ;) Tänk om man hade upptäckt allt detta tidigare!

Är lite smått galen själv, så jag kvalar nog in. ;) Nej men jag är sjukt taggad på detta!
 
Jo du, har senare veckan bläddrat igenom en hel del trådar och sen lite bloggar. Det var någon som innan pandemin lyckades boka en awardresa med 8 segment med 24 timmar mellan flygningarna bortsett från på själva destinationen, i business och first. Klockren present för honom själv och hans flickvän. ;) Tänk om man hade upptäckt allt detta tidigare!

Är lite smått galen själv, så jag kvalar nog in. ;) Nej men jag är sjukt taggad på detta!

Dit når man aldrig utan ett kreditkort som genererar bonuspoäng :)
 
Noterade också att vid växling från Zupergift till Circle K, så har Circle K två års giltighetstid på sitt presentkort. :)

Edit: Inte för att man inte kommer förbränna mycket mer än 15’ papp på ett år men ändå.
Hur växlar man Zupergift till Cirkle K? Lyckas inte hitta Cirkle K på listan bland presentkort, utöver kaffe hos dem.
 

imartin

Medlem
Signade upp mig för Albert och Jaramba, båda har gratis provperiod till typ April. Poängen blev reggade. Får se om och när dem kommer.


Dock har båda kampanjer slutat nu. Nu är det 500p var. Men en kampanj kommer säkert tillbaka.

Visa bifogad bild 138534
Fick precis poängen från båda kampanjer, ca 5 veckor efter jag signade upp mig.
 
Toppen