Senaste nytt

SAS Webshopping

Emil123

Medlem
Har en insättning poäng som heter ”Eurobonus Shop (SEK)” är det dessa som är från? Från vanliga webshopp osv verkar det stå ”Eurobonus Earn Shop”.
 

intuition

Medlem
Jag behöver köpa kamertillbehör (optik ffa) för en hyfsa peng. Kan dock inte hitta något sätt att tjäna bra med poäng på det. Någon som vet om någon affär i shoppingportalen säljer avancerad fotoutrustning?
 
Jag behöver köpa kamertillbehör (optik ffa) för en hyfsa peng. Kan dock inte hitta något sätt att tjäna bra med poäng på det. Någon som vet om någon affär i shoppingportalen säljer avancerad fotoutrustning?

En butik man ofta glömmer är CDON som nu för tiden är en typ av marknadsplats/återförsäljare för andra onlinebutikers produkter. En typ av svensk dropshipping. 25p/100kr ger det också. Kolla där!

 

djmanosv

Medlem
Någon som har lyckats byta till Telge för dessa 4000 extra poäng ? Min beställning hänger efter alla uppgifterna är fyllda.
1679573710398.png
 

Snafidafi

Medlem
En upplysning till alla er som tankar på circle k med zupergift växlat till circle k presentkort.

Man hämtar ju en kod i butiken som är laddad med ett belopp från presentkortet. De sa att överskridande belopp som inte används skulle återföras till presentkortet. Det hade det inte gjort märkte jag idag när jag skulle tanka en andra gång.

Kundtjänst säger att belopp aldrig går tillbaka till presentkortet och att man ska få tillbaka dessa i kontanter.

Förhoppningsvis löser dom detta och jag får tillbaka dessa 400 kr som försvann.
 
Last edited:
Toppen