Senaste nytt

SAS Webshopping

Sir Lemon

Medlem
Samma här. :) Grymt tips!
Har du SAS Mastercard Premium? Isf får du ju denna helg utöver de poäng du får for inköp på SAS dubbla antalet extrapoäng poäng hos SAS för dina inköp (denna helg 30 p/100:)) och dessutom 50% av dina totalt under månaden intjänade extrapoäng som extra statuspoäng på SAS om du är intresserad av att nå högre status på SAS (bas, silver, guld, Diamond) men det har du säkert läst dig till här på sajten redan.
 

FilipJ

Medlem
Men alltså. Är det sant att man kan köpa till exempel en vattenkokare för pengar där inne och få lika många poäng? Galet!
Ja, men det är ofta en dyr vattenkokare och således dyrare poäng… Fundera på vad poängen är värda och jämför sedan med ställen där man normalt köper hushållsprodukter.
 
Ja, men det är ofta en dyr vattenkokare och således dyrare poäng… Fundera på vad poängen är värda och jämför sedan med ställen där man normalt köper hushållsprodukter.
Vissa saker är billiga! Köpte en Saddler weekenbag Ulricehamn för 2424kr. På Saddler rea kostar den 2700kr. Köpte även en Saddler Barolo necessär för 605kr som på andra ställen kostar minst 990kr
 
Har du SAS Mastercard Premium? Isf får du ju denna helg utöver de poäng du får for inköp på SAS dubbla antalet extrapoäng poäng hos SAS för dina inköp (denna helg 30 p/100:)) och dessutom 50% av dina totalt under månaden intjänade extrapoäng som extra statuspoäng på SAS om du är intresserad av att nå högre status på SAS (bas, silver, guld, Diamond) men det har du säkert läst dig till här på sajten redan.
Tyvärr inte, är nybörjare på detta (registrerade mig som EB-medlem ikväll), men den tråden har jag läst. Hur ofta har de såna erbjudanden?

Men jag menar, det är ju alltid något litet, även om man använder ett vanligt betalkort. :)
 

Sir Lemon

Medlem
Tyvärr inte, är nybörjare på detta (registrerade mig som EB-medlem ikväll), men den tråden har jag läst. Hur ofta har de såna erbjudanden?

Men jag menar, det är ju alltid något litet, även om man använder ett vanligt betalkort. :)
Typ 2-3 ggr per år. Ta lite tid att (när du har lust och tid) läsa in dig på lite trådar här så är du snart fast. Det enda som krävs är en insikt om att flyga är kul och en frihetskänsla och att flyga med en känsla av att vara ombonad är en extra glädje i livet. Om du känner så finns en omättlig inspiration på vår sajt, där galningar som vi hittar varenda liten chans att få uppleva det. Den glädjen är inte alla förunnad, men tillhör du den skaran, är detta rätt plats. I mitt fall har det tillfört mkt galenskap och glädje genom åren. Samt vänskaper. Livet är kort.
 
Toppen