LPC123
Medlem
Nej inte just dom tiderna men tidigare och senare.Jag hittar platser den dagen men inte den där avslutningen som jag visade. Ser du den 9:45 Gbg och vidare 11:50 från Arn?
Nej inte just dom tiderna men tidigare och senare.Jag hittar platser den dagen men inte den där avslutningen som jag visade. Ser du den 9:45 Gbg och vidare 11:50 från Arn?
Testa att ring in och be om mixade klasserOm inga bonusplatser syns när du söker GOT-LLA så tror jag inte det kommer gå. Hade GOT-ARN-LLA varit bokningsbekräftelse skulle du ha sett den online. Men du kan ju alltid testa ringa (och återrapportera gärna här). Jag hade inte haft några förhoppningar om att det skulle gå dock.
Härligt!Pratade med en fantastisk kille i telefonen idag, absolut den bästa jag pratat med so far. Har ändå bokat om min resa 4 gånger sedan den bokades i slutet på oktober. Kan det vara så att herr X förnamn börjar på S?
Lyckas inte hitta svar varken i forumet eller hos SAS när jag söker, så testar här. Har en awardsresa bokad för två pers t.o.r. med Star Alliance (Austrian) ARN-MXP, ekonomi ut och business hem (vet ej om det gör skillnad).
Undrar om någon vet om det går att boka av den ena resenärens hemresa? Blev lite ändrade planer, så min respartner behöver svänga förbi Berlin på ett ärende och det kändes smartare att han gör det direkt från Milano istället för att åka hem till Stockholm först (inte minst för att slippa kökaoset på ARN..).
Jag är diamant och han är guld (har väl ingen betydelse iofs) och vi köper Berlinresan från annat håll än SAS/star Alliance.
Misstänker att det är bäst för honom att bara inte checka in på returen. Är ganska låg sannolikhet (men man får gärna rätta mig) att ni kommer få hjälp med att avboka *A awardplatser på det sättet.
Visst, ni tappar poängen som redan betalats men så kan det gå.
90 min enl FT.Vad är MCT på JNB när man kommer med Ethiopian och ska vidare inrikes med SA? På en genomgående biljett?
En fråga som jag försökt googla fram utan lycka.
Jag åker business 90% av min resa, där man får ha med sig en massa incheckade bagage. Vi planerar på att checka-in varsitt. Men på hemvägen funderar vi på att kanske köpa en resväska för att ta med oss lite shopping.
När man har mixed cabin, på de leg som är ekonomi, gäller det bara en incheckad väska per person? Trots att majoriteten av resan är i business?
Kollar man på SAS hemsida på vår bokning så står det att vi har 4 incheckade väskor även på ekonomi-benet (som är med Avianca), men vågar inte lita på SAS.
Vad är FT? Kan jag kolla själv nånstans?90 min enl FT.