palmen
Moderator
Jag har samma problem, ett ärende från november 2021 som de slutat svara på. Kan ju inte se om det fortfarande är öppet (senast de svarade var i mars).Det som är frustrerande är att man inte kan kontakta någon för att veta status på ärendet heller.
Eller kanske jag som inte hittar bara. Om någon har email adress till Customer Care eller annan kontaktuppgift så tas det tacksamt emot.
Pratar man med supporten anser de att man ska lägga ett nytt ärende och fråga hur det går med det tidigare ärendet.
Mig veterligen finns det inget annat sätt att få denna info om man inte har direkt kontakt med någon på sas som kan se sådant.
Edit: Bara för att jag skrev detta nu så kom ett mail från original ärendet där de säger att de ersätter mina utlägg. Hur de får 200$ till 1742 kronor vet jag inte, men orkar nog inte tjafsa mer om det såhär 10 månader senare.
Onekligen hjälpte det att skicka in ett nytt ärende (det har jag dock inte fått svar på).