Senaste nytt

Watergate - new edition?

Jag åkte från CPH till ARN senast i dag. För maken var det inga problem att få en flaska vatten, flygvärdinnan frågade om han ville ha flaska eller glas. Själv tog jag Ringi. :)
 

Moco

Medlem
Fick en fnysning tillbaka för några veckor sedan på ARN-CPH när jag ville beställa en flaska vatten följt av en fråga från besättningsmedlem 1 till besättningsmedlem 2, "har du några fler vattenflaskor?". Jag fick dock min flaska med ord i stil med "är du nöjd nu?". Trevligt bemötande.

Haha, heelt otroligt! Det blir så absurt så man måste garva åt det.
 
Även jag har varit med om buttra miner när jag beställt en flaska vatten. Senast fick jag ett glas vatten istället med uppmaning om att säga till om jag ville ha mer vatten. I glas. Bad igen om en flaska vatten och fick en öppnad, halvfull. Och personen i fråga gjorde ingen hemlighet av missnöjet med min beställning.
Det är inte riktigt det bemötandet jag vill ha när jag sitter och är ordentligt trött på sista leget efter en långresa.
 

thh

Medlem
Nytt lågvattenmärke :/ för sas idag arn-cph, för lite vatten lastat så dom ropar ut att man tyvärr inte kan få ett glas men det går fortfarande utmärkt att köpa en flaska!


Ett riktigt flygbolag hade sagt "vi har slut på vatten, vi bjuder på det andra". Ett budgetbolag säger "vi har slut på vatten, vi bjuder inte på något utan säljer det istället".

Det är klart hur SAS ser sig själva.
 
Toppen