Senaste nytt

Vill ni ha mer Economy class deals i Deals forum?

Vill ni ha mer Economy class deals i Deals forum?

• Total voters
    167
Om jag har obegränsat med pengar skulle jag alltid åka C eller F. Det tro jag att alla här skulle. Nu är det tyvärr inte så och då handlar det om prioriteringar.
Dr. Miles - fortsätt med det arbete du gör lysande och blanda klasser destinationer och bolag

Uppdelningen på;
[First class]
[Business class]
[Economy extra/+ class]
[economy class]
Denna markering har hittills fungerat bra för åtminstone mej.
Så jag har svårt att förstå alla dessa stridbara viljor...
Jänkarna säger ju "if its working, dont fix it":cool:

Du gör ett fantastiskt jobb och alla är tacksamma!
Jag ska åka på min första deal i februari till Hawaii.
So please keep'em coming, Dr. Miles!

Last edited:
Testade nyligen Peking-dealen med SU - utmärkt!
Jänkarna skulle också bli upprörda över förakt mot economy-resenärer...
Jag gillar också detta och jag tycker det är bra att forumet inte är demokratiskt styrt utan har en profil som är attraktiv för oss som reser mycket och gärna business (men också gärna ekonomi ibland...).
Per

Helgen som gick reste jag i economy med Swiss och Brussels Airlines intra-europa och det var hur bra som helst.

Senast jag åkte economy på long-haul var med BA, finns en enklare rapport i forumet, och det var även det hur bra som helst.

Åker personligen ogärna ekonomiklass några längre sträckor men jag uppskattar bra economy-deals inom Europa där jag sällan lägger extrapengar på något annat.

Övrigt tycker jag det är fantastiskt vilka mängder med bra deals det läggs upp, även om jag inte utnyttjat speciellt många själv. Keep up the good work doktorn! :)

Gillar nuvarande fördelningen J/Y, men hade gärna önskat lite deals som utgår från Asien och/eller Australien!

Jeg er utrolig glad for fornyet fokus på economy-deals! Tak til Doktoren! Husk, at kun ved at rejse economy lærer man fuldt at værdsætte Business og First :)

I øvrigt har mange af os haft meget, meget gode og lykkelige trips på economy! Hvis man får 3 sæder, exit rows, eller en op-up, så kan jeg endda være bedre tjent med min økonomi-billet idet fornøjelsen er STOR, når man blot er lidt heldig eller dygtig til at få det bedste ud af det. Dertil kommer at mange af os ikke må rejse bz-class på tjenesterejser....Thus, let's get the best out of it!

Jag böjer mej för majoriteten som även vill ha fler deals i Ekonomi. Men jag ser fortfarande problemet med att det ligger i samma tråd. Idag har det på 2 timmar varit 3 olika deals, visserligen jämt fördelade över samtliga tre klasser. Men detta medför att den första i business efter en timme blev ersatt av en F klass som efter en timme blev ersatt av en i Ekonomi. Om det nu varit tre olika trådar hade man haft möjlighet att sett samtliga deals under en längre tid. Nu är risken stor att man missar en massa. Jo jag vet att det är bara att gå in och söka i tråden, men det är mycket jobbigare.
Håller med om kritiken mot att skriva att ekonomi är äckligt, det visar på dåligt omdöme och saknar respekt mot största delen av flygpassagerare. Att jag undviker ekonomi på långresor beror på att vill sitta bra i första hand, det gör jag inte i ekonomiklass och då föredrar jag att betala 2-3 gånger så mycket för att få en komfortabel resa. Därför är jag mest intresserad av deals i business.

Toppen