Det är bara att med ett lätt tryck ta ut det, sitter bra till under handtaget. Är EG bara ett vanligt sånt batteri man kan ladda mobilen frånHur snabbt får man ut batteriet ur väskan om det börjar brinna?
Jag är personligen övertygad om att sådana där gadgets kommer att vara totalförbjudna rätt snart.
Hur snabbt får man ut batteriet ur väskan om det börjar brinna?
Jag är personligen övertygad om att sådana där gadgets kommer att vara totalförbjudna rätt snart.
Sant, hur får man ett batteri att brinna? tänkte om jag skulle beställa en till o testaLåter enkelt men frågan är hur det ser ut när batteriet redan brinner... Då kan jag tänka mig att det inte är så enkelt som det låter.
Eftersom det är lite mer än bara ett batteri så kan det vara svårt. Det troligaste är att enheten blir skadad på något sätt och att detta leder till kortslutning av cellerna. Då kan många moderna batterier fatta eld eller åtminstonde bli väldigt varma. Om det saknas elektronik som reglerar strömuttaget kan det räcka med att kortsluta USB-kontakten, men så illa tror jag inte det är utan den största riskfaktorn är skador och fabrikationsfel av olika slag.Sant, hur får man ett batteri att brinna? tänkte om jag skulle beställa en till o testa
Har du köpt någon väska ännu? I annat fall har jag svaret på dina böner:
Samsonite Prodigy spinner! Den har 4 hjul, är hård, har ett smidigt ytterfack för att lätt komma åt laptop och vätskor genom säkerhetskontrollen. Är Även lätt. 2.8 kilo. Billigast också. 2199kr. Mått: 55x40x23. Jag har beställt en själv men ännu ej fått den, så kan ej ge något utlåtande ännu.
Läs mer här: Prodigy Spinner 55cm/22inch Off white | Samsonite
Visa bifogad bild 59537
Nej, jag väntar fortfarande på den. Återkommer hur jag upplever den när jag väl fått väskan.Har du hunnit få väskan än? Väldigt sugen på den själv. Vore intressant att höra ett utlåtande från någon som använt den.
Nej, jag väntar fortfarande på den. Återkommer hur jag upplever den när jag väl fått väskan.