Rimowa är påväg tillbaka till NKMed Rimowa livstidsgaranti köper jag hellre den än TUMI, om man ändå ska slänga ut så mycket pengar. Dock ska man vara beredd på att Rimowa vad jag förstått har ingen egen leverantör av garantiärenden i Sverige utan man måste skicka väskan utomlands. NK var väl leverantörer av sånt förut men dom har ju slutat sälja Rimowa helt nu, liksom Strandlins som också hade bra priser före LVHM tog över skeppet.
Tumi erbjuder ju endast 5 år på sina väskor, kan säkert få lite grejer fixat om man är trogen kund men ska nog inte förlita sig på det.
Rimowa är påväg tillbaka till NK![]()
Är nog bekvämare och enklare att lämna in den på butik/auktoriserad återförsäljare än att posta iväg den på egen bekostnad vid eventuella garantiärenden.Möjligt, men alla servicar ska göras på fabrik nu mer vad jag förstått så man måste skicka iväg sina väskor från aukt återförsäljare.....
Är nog bekvämare och enklare att lämna in den på butik/auktoriserad återförsäljare än att posta iväg den på egen bekostnad vid eventuella garantiärenden.
Källa?Rimowa är påväg tillbaka till NK![]()