Senaste nytt

Vi som ska beställa SAS EuroBonus Elite American Express kortet

Status
Stängd för vidare inlägg.
Inte för att jag klagar, men nu har jag helt plötsligt fått de 20000 statusgrundande poängen två gånger. EBD ser närmare ut än jag räknat med :) , men jag gissar att de lär notera och korrigera.
Hade samma på mitt konto, 20.000x2 låg där flera dagar så började försiktigt hoppas på en systemmiss men nu är det korrigerat, har inte fått mina 6.000 för förseningen ännu, kan ha varit den som spökade som en extra 20.000 :)

Inte för att jag klagar, men nu har jag helt plötsligt fått de 20000 statusgrundande poängen två gånger. EBD ser närmare ut än jag räknat med :) , men jag gissar att de lär notera och korrigera.
Hade samma på mitt konto, 20.000x2 låg där flera dagar så började försiktigt hoppas på en systemmiss men nu är det korrigerat, har inte fått mina 6.000 för förseningen ännu, kan ha varit den som spökade som en extra 20.000 :)
Varför berättar du en sån sak i ett publikt forum? :)

Har också hört rykte om att 2 x 20000 har förekommit. Det intressanta skulle vara om ett sådant skulle trigga nivåbyte. Tex Person X har 25000 baspoäng får sedan 2 x 20000 går således upp på Guld. Om det sedan krediteras 20000 poäng vad sker då med nivån?

Hej, hade Plstinum Amex flera år men ruttnade på prishöjning o sämre service, men så jag bytte till eurocard platinum idtället och sas vanliga eb program. Men med ett sniket EBS, PP via Eurocard och ca 40,000 EB flygpoäng per år undar jag om det är ide att byts tillbaks . Eurocardet kostar 1500 per år, bra försäkring i nivå med Amex Plat. Varför byta till elite i så fall ?

Hej, hade Plstinum Amex flera år men ruttnade på prishöjning o sämre service, men så jag bytte till eurocard platinum idtället och sas vanliga eb program. Men med ett sniket EBS, PP via Eurocard och ca 40,000 EB flygpoäng per år undar jag om det är ide att byts tillbaks . Eurocardet kostar 1500 per år, bra försäkring i nivå med Amex Plat. Varför byta till elite i så fall ?

2 stycken 2-4-1
Övriga fördelar med Elite är högst marginella

Jag beställde den 1:a nov. Fick bekräftelsen via mail den 6:e nov. Sedan dess har jag inte hört något alls. Ringde dem 13:e och kollade vad som hände, då sa de att status var att SAS skulle bekräfta EB-nummer.
Testade att ringa dem idag igen och status var densamma. Så nu ska någon dam från Amex kolla med sin chef vad som händer och ringa mig imorgon.. Spännande.. :)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen