Senaste nytt

Vi som ska beställa SAS EuroBonus Elite American Express kortet

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fick besked av kundtjänst idag att mitt kort kommer på måndag eller tisdag nästa vecka. Jag har tidigare inte varit AMEX-kund och ansökte den 1 november.
 
Jag gjorde min ansökan med mobilt bankID. Min fru har dock fått skriva på ett papper som kom hemskickat.

Nu är jag jätteförvirrad.. jag har ansökt om 3 AMEX kort bara på 6 månader, tog Gold först utan att fatta att jag borde ha eurobonus kortet, sen nu ansökt om Elite kortet.

Ingen gång har jag fått signera eller nått sånt...vart gjorde du din ansökan?
 
Jag gjorde min ansökan förra veckan men fick inte mailet (där det stod att det kunde ta 14 dagar etc).
När fick ni andra era 20k baspoäng?
Ska ut och flyga den 6:e december och om jag hinner få baspoängen går jag upp på EBG. Trevligt att kunna ta loungen direkt.

Om poängen kommer in men jag inte hinner få kortet antar jag att det ser det på datorn vid loungen ändå?
 

kexxcream

Medlem
20K på kontot den 7 november, cirka 1 vecka efter ansökan. Fått min ansökan godkänd utan att använda mobilt bankid eller skriva på något papper. Ansökte direkt via hemsidan och efter ett par telefonsamtal så var ansökan godkänd. Man blir lite nyfiken över variationen för att hantera ansökningarna.
 
Jag gjorde min ansökan förra veckan men fick inte mailet (där det stod att det kunde ta 14 dagar etc).
När fick ni andra era 20k baspoäng?
Ska ut och flyga den 6:e december och om jag hinner få baspoängen går jag upp på EBG. Trevligt att kunna ta loungen direkt.

Om poängen kommer in men jag inte hinner få kortet antar jag att det ser det på datorn vid loungen ändå?

Eller i appen!
 

Svenska73

Medlem
Har fått mitt men ej aktiverat. Hoppas på om jag gör det 1 december att det faller på rätt år. Rimligt resonemang eller kommer 20.000 poäng när årsavgiften debiteras?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen