Senaste nytt

Vi som åker till Aten med Julkalendern

Jaha, då ha man bokat säte på SK 1833 ARN-ATH. Det fick bli 4 E/F, hoppas ngn BC:are sitter i 4D.:eek:

Får ta till mitt beprövade trix å citera mig själv!
Det blev ju perfekt till slut, GOTATH blev min/vår "stols kavaljer" vilket betydde att sjömännen (och en liten "kvinna") intog rad 4 STB sida... :eek:

Efter en okristligt tidig morgon och ett Arlanda fullt med charterresenärer så har jag nu landat i SL i terminal 5 och laddar upp med lite frukost i väntan på avgången till Aten. Här inne i princip tomt, så det är en bra start på dagen. Jag ska förbereda crew på att de kommer haett gäng tokar på väg hem igen ;)
Ska bli kul att komma ner och få hämta upp hela lördagsgänget. Om det är någon fler på planet ner så säg gärna hej till mig på 1D, ska försöka att hålla min bc-tagg synlig.

Mange herfra på Radisson-hotellet i Athen eller? Begynner å regne når jeg ligger ved bassenget, så jeg kobler meg til hotellets wifi og åpner yr.no, og under "sist besøkte" ligger plutselig fem svenske byer... :p

Der var ju alldeles för lite bubbel lastat igår, så nu laddar vi i LH-loungen.

20140608_113813.jpg

Behöver du fylla på TK så titta RocketMiles hotellbokning med signup och bonus så kan det gå fort

Utöver jumbooze tips så kom ihåg att TK tillåter dig att övertrassera en bokning med 10-15k miles. Så ditt konto ligger på minus sen, men det kan ju vara ok om du aldrig kommer använda det igen. :) Det är en rätt schysst förmån faktiskt.

Tack för tipsen! Rocketmiles kikade jag på häromdagen, får nog bli en vistelse bokad genom dem nästa gång tillfälle ges.

Nu skramlade det till lite grann i poängsaldot igen.
Gjorde en ren MR ARN-ATH-ARN i onsdags (4 juni). Fick in baspoängen för hela den resan i fredags, och nu fick jag just in julkalenderstrippel för båda vägarna samt dubbelpoängsbonusen för en av vägarna (så man får alltså utdelning på båda kampanjerna).

Saknar dock fortfarande julkalendertrippeln för hemresan från första Atenresan 24-25 maj.

Intressant att notera är att det i kontoaktiviteten för 24 maj står:
"Merry Christmas - tripple points"
("triple" felstavat, men i övrigt rätt)
För 4 juni har detta nu blivit:
"Marry Christmas - Tripple points"

Last edited:
Nu skramlade det till lite grann i poängsaldot igen.
Gjorde en ren MR ARN-ATH-ARN i onsdags (4 juni). Fick in baspoängen för hela den resan i fredags, och nu fick jag just in julkalenderstrippel för båda vägarna samt dubbelpoängsbonusen för en av vägarna (så man får alltså utdelning på båda kampanjerna).

Saknar dock fortfarande julkalendertrippeln för hemresan från första Atenresan 24-25 maj.

Intressant att notera är att det i kontoaktiviteten för 24 maj står:
"Merry Christmas - tripple points"
("triple" felstavat, men i övrigt rätt)
För 4 juni har detta nu blivit:
"Marry Christmas - Tripple points"

När bokade du denna MR? Den 22 december? Innan eller under kampanjperioden för att boka in med dubbelpoängen?

Tack alla inblandade för en extra trevlig helg i Aten!

God mat (för de flesta), god öl och gott sällskap och bra crew på bägge resorna. Det vore roligt om vi fick se våra två nya vänner vi träffade på på Beertime på forumet :)

Tack alla inblandade för en extra trevlig helg i Aten!

God mat (för de flesta), god öl och gott sällskap och bra crew på bägge resorna. Det vore roligt om vi fick se våra två nya vänner vi träffade på på Beertime på forumet :)

Du menar att vi inte enbart träffar nya människor ombord på planen som blir medlemar? ;)

Toppen