iRobert
Medlem
För att det tidigare var helt fullknökat i Plus; hade själv 2E då det inte fanns något annat att välja på. Fixat nu.24/5 SK1833 Sitter på 1E ... Undrar varför jag valde denna plats?![]()
För att det tidigare var helt fullknökat i Plus; hade själv 2E då det inte fanns något annat att välja på. Fixat nu.24/5 SK1833 Sitter på 1E ... Undrar varför jag valde denna plats?![]()
24/5 SK1833 Sitter på 1E vilka sitter på 1 F & D? Om jag är inklämd mellan 2 icke BCare så ska jag nog flytta bak till gång. Undrar varför jag valde denna plats?![]()
Kan vara jag! Eller så har jag 4C - gångplats iaf.Jaha, då ha man bokat säte på SK 1833 ARN-ATH. Det fick bli 4 E/F, hoppas ngn BC:are sitter i 4D.![]()
Vi åker ju inte hem med er (tyvärr), någon som har tips på vilken lounge man skall utnyttja
Jag har A3 Guld, kanske man skulle testa Aegeans lounge, @ GOTATH är kanske den som vet vilken som är bäst, eller??
Alkoholhaltiga dryckes utbud är inte prio då man har en 8 årig dotter med...![]()
När det gäller lounger så rekommenderar jag Lufthansa för lunch och Aegean för efterrätt och drinkar. Goldair-loungen är ganska tråkig...