Senaste nytt

Vi som åker till Aten med Julkalendern

Vill inte vara negativ, men borde vi inte ha en "ut ifall" plan, det är att hitta ett boende ute vid flygplatsen om det skulle bli någon typ av strejk, så att vi inte blir sittande inne i Aten och inte kan ta oss ut till flygplatsen?
Är jag är för pessimistisk?

Vill inte vara negativ, men borde vi inte ha en "ut ifall" plan, det är att hitta ett boende ute vid flygplatsen om det skulle bli någon typ av strejk, så att vi inte blir sittande inne i Aten och inte kan ta oss ut till flygplatsen?
Är jag är för pessimistisk?

Sofitel är enda hotellet vid flygplatsen :)

För strejker brukar jag hålla koll på Strikes in Greece

Det verkar som att jag inte kommer att åka med hem på söndagen.... så 4C på 1834 8/6 kommer nog att släppas snart.

Jag meddelar här innan jag släpper den om det är någon som vill ha den platsen.... :)

Anledningen är att det är en stor fartygsmässa i Athen denna vecka och jag måste stanna kvar för ett par kund besök veckan efter.

Men jag är gärna med på allt som ni hittar på i Aten om jag får för jag kommer att var i närheten.... :)

Till er som flyger till ATH 7 - 8 juni 2014. SAS far allokerat nu raderna 1 till 8 på vägen ut den 7 juni på avgång SK1833 och hem 8 juni på avgång SK1834 för Plus så nu ser det ut att ingen behövs sitta på mitten plats utan kan välja A | C alt D | F, så att mitten seat blir ledig. :)

Har själv 5A ut och 4F hem.

Last edited:
Till er som flyger till ATH 7 - 8 juni 2014. SAS far allokerat nu raderna 1 till 8 på vägen ut den 7 juni på avgång SK1833 och hem 8 juni på avgång SK1834 för Plus så nu ser det ut att ingen behövs sitta på mitten plats utan kan välja A | C alt D | F, så att mitten seat blir ledig. :)

.. och 24 - 25/5

SK1833:
SK1833.jpg

SK1834:
SK1834.jpg

Toppen