Senaste nytt

Vi som åker till Aten med Julkalendern

Blir intressant att se hur det blir med eventuella uppgraderingar på Radisson - jag antar att de flesta av oss som åker är CCG...

Då behåller jag min bokning, vi blir ju ett gäng och får vi väl försöka övertala @palmen att inte avboka.
Vi vill ju höra om hans SFO resa och UG på den!

Har bokning både på Hilton och Radisson, men behöver alla nätter jag kan på Hilton i år, så vi får se hur jag gör.

Tror dere at om jeg bestiller meg en ekstra t/r ATH nå, at jeg vil få ekstrapoengene på de reisene og? Bestile en tur/retur (ren MR) 31. mai fra OSL, men angrer på at jeg ikke slo til med fler. Har alt bestilt 1. juni og nå i dag (OSL-ATH-OSL-ATH-OSL på 30 timer :D) da jeg innså at jeg må være i Oslo den 2. juni så det var fint lite poeng i å reise hjem (bor et annet sted i Norge), og vurderer nå å kjøpe en til pga EB-challenge.

Pga sommerferie hvor jeg blir borte i Croatia (dog med Croatian Airlines) må jeg skynte meg å få 10 t/r reiser med SAS pga EB-challenge og 60k ekstrapoeng... Ser på datoene 6. til 7. juni nå som en liten "svipptur" på vei hjem fra jobbsamling i Hamburg. Det fører til en litt tidlig avgang 10:20 med germanwings fra HAM lørdag (som kan bli tøft mtp Reeperbahn fredag), så det er ikke en svipptur jeg vil ta med mindre jeg faktisk vet at jeg får 3x :)... Noen her som vet?

(Jeg bet meg blant annet merke i at det ble gitt 3x poeng på reiser til EWR, IAD og ORD iht julekalenderen på reiser booket på "supersalget" i mars.)

Tror dere at om jeg bestiller meg en ekstra t/r ATH nå, at jeg vil få ekstrapoengene på de reisene og? Bestile en tur/retur (ren MR) 31. mai fra OSL, men angrer på at jeg ikke slo til med fler. Har alt bestilt 1. juni og nå i dag (OSL-ATH-OSL-ATH-OSL på 30 timer :D) da jeg innså at jeg må være i Oslo den 2. juni så det var fint lite poeng i å reise hjem (bor et annet sted i Norge), og vurderer nå å kjøpe en til pga EB-challenge.

Pga sommerferie hvor jeg blir borte i Croatia (dog med Croatian Airlines) må jeg skynte meg å få 10 t/r reiser med SAS pga EB-challenge og 60k ekstrapoeng... Ser på datoene 6. til 7. juni nå som en liten "svipptur" på vei hjem fra jobbsamling i Hamburg. Det fører til en litt tidlig avgang 10:20 med germanwings fra HAM lørdag (som kan bli tøft mtp Reeperbahn fredag), så det er ikke en svipptur jeg vil ta med mindre jeg faktisk vet at jeg får 3x :)... Noen her som vet?

(Jeg bet meg blant annet merke i at det ble gitt 3x poeng på reiser til EWR, IAD og ORD iht julekalenderen på reiser booket på "supersalget" i mars.)
Og i kveld fikk jeg faktisk ekstrapoeng for min nylige reise t/r IAD bestilt i slutten av mars med teksten "Merry Christmas - Triple points", så søren eller - 7. til 8. juni bestilt t/r OSL-ATH. Så at det var ledige points + cash rom hos Radisson i Athen - passer meg bra når jeg nettopp mottok 15k CC-poeng pga klage på hotellet i Washington... :)

Da blir det med andre ord tre t/r turer Athen fra Oslo på 8 dager, og i mellom det 3 dager i Hamburg, 1 i Oslo og en hjemme. Her gjør man alt for poengene! :) Skal bli en 30 + 30 + 30 + 60 (EB-challenge) poeng dette om alt går som det skal, altså pene 150k EB-poeng - og nok til at jeg passerer diamantgrensen. :D

Last edited:
Toppen