Senaste nytt

Vi som åker till Aten med Julkalendern

Vi som ska till Aten 24-25 maj åker ju snart, ska vi boka bord på ngn trevlig restaurang? Kan någon som känner till Aten ta på sig att boka? GOTATH kanske? :)

Har alla som åker ut den 24 maj tillgång till SAS Guld loungen på ARN, om inte hur många skall gästas?
Ett förslag är att dom som tänker att åka Arlanda Express ut samlas på perrongen klockan 11,30 för att köpa någon av gruppbiljetterna, tåget ut 11,50 skulle väl passa?
Någon som har "bättre" förslag, kom med det.

Jag har EBG och Aegean G, borde kunna gästa 2 personer om det behövs (eller får man bara nyttja 1 kort och gästa med?).
Får se hur jag tar mig ut men lutar åt tåg+buss

Vi som ska till Aten 24-25 maj åker ju snart, ska vi boka bord på ngn trevlig restaurang? Kan någon som känner till Aten ta på sig att boka? GOTATH kanske? :)

Som jag har sagt tidigare:
Restauranger... Ingen aning. Som jag nämnt i tidigare tråd är min destination en ö utanför Aten så jag åker bara in till Aten över dagen för shopping och sevärdheter Brukar äta på ett gyroshak vid Omonia.
så är restauranger i Aten inte min starka sida. Men jag kan ju höra mig för om bra grekiska ställen. Har jag räknat rätt att vi är 18 personer?

Jag kan också kolla lite med mina kollegor. Mitt i centrum och klassisk grekisk mat?
Annars kan jag rekommendera et mycket trevligt ställe på "baksidan" av Pireus. En hamn med många bra tavernor..... men det kräver taxi!

Som vanligt är jag ute i sista sekunden fast jag började med denna MR i julas.

Hur ser hotell bokningarna ut för 24-25/5. Ser att en hel del är på Radisson. Har status på Hilton, Sofitel eller ClubCarlson. Behöver stays på Hilton men är inte tvunget. Radisson är fullt men går att använda 48 h garanti (kostar därefter).

Helt utanför denna tråd och denna grupp har jag och sembl bokat oss till ATH med den dubbla EB kampanjen. Det blev en liten överraskning när jag kom ihåg detta, men detta blir kul!

Vi är med ut den 7:e och hem den 8:e juni. Bor på Hilton

Toppen