Senaste nytt

Vi som åker till Aten med Julkalendern

Jag kan också kolla lite med mina kollegor. Mitt i centrum och klassisk grekisk mat?
Annars kan jag rekommendera et mycket trevligt ställe på "baksidan" av Pireus. En hamn med många bra tavernor..... men det kräver taxi!

Klassisk grekisk mat blir jättegott! Om vi är 18 pers så kanske snarare det som avgör, var vi får plats. Om vi äter i city eller hamnen spelar inte mig personligen någon roll. Vore kanon om du kunde få till en bokning! Gissar att 21-21:30 är en bra tid?

Jag är i chock tillstånd, @Senator hur kan man glömma en resa med BC gänget?
Hoppas att Martin eller Jacob inte läser detta, det kan nog generera avstängning från forumet i några månader!

Last edited:
Jag kan också kolla lite med mina kollegor. Mitt i centrum och klassisk grekisk mat?
Annars kan jag rekommendera et mycket trevligt ställe på "baksidan" av Pireus. En hamn med många bra tavernor..... men det kräver taxi!

Pireus är inte långt borta från centrala stan, och taxi är billigt...

Helt utanför denna tråd och denna grupp har jag och sembl bokat oss till ATH med den dubbla EB kampanjen. Det blev en liten överraskning när jag kom ihåg detta, men detta blir kul!

Vi är med ut den 7:e och hem den 8:e juni. Bor på Hilton

Kul att det blir ännu fler! Vilket gång vi kommer bli på tillbakaresan den 8e. Själv gör jag dock bara en "vända-i-dörren"-resa ner och hem den 8e, verkar som jag är den enda som inte övernattar :)

Jag är i chock tillstånd, @Senatot hur kan man glömma en resa med BC gänget?
Hoppas att Martin eller Jakob inte läser detta, det kan nog generera avstängning från forumet i några månader!

Du, vapendragare sembl och jag tenderar att boka resor sådär 24t innan. Jag tror det längsta vi har bokat innan avresa var 45 dagar (St. Kitts dealen från HEL) och kolla vad som hände då? Jorå, en fet ombokning för €300 per skalle :) Så detta är oceaner av framförhållning, och man hinner inte komma ihåg allt som händer här inne. Vi chattade spontant om att åka till Thessaloniki på lördagen, men insåg att ATH hade dubbla EB så det blev lite SAS Plus. Nu fattar jag varför platsval så hamnade vi på rad 6..

Nu fattar jag varför platsval så hamnade vi på rad 6..

Haha, ja just nu är det 11 rader plus på hemvägen på söndagen så ni är ju ändå långt fram! Att jämföra med ynka 3 rader på vägen ner på morgonen. Själv har jag försäkrat mig om Senatorns favoritplats (Eller var det Travellers...) 1D både dit och hem. Är alltid kul att sitta i samma stol bägge hållen :)

Haha, ja just nu är det 11 rader plus på hemvägen på söndagen så ni är ju ändå långt fram! Att jämföra med ynka 3 rader på vägen ner på morgonen. Själv har jag försäkrat mig om Senatorns favoritplats (Eller var det Travellers...) 1D både dit och hem. Är alltid kul att sitta i samma stol bägge hållen :)

Nu hade Traveller lite mer pondus som EBP.. Men det var MD-8x som var 1D. Numera väljer jag helst rad 2 på alla B737 och A32x

På grund av en extra jobb sväng så får jag tyvärr avboka Athen resan. Jag får vinka ifrån planet till SAS loungen då ni börjat droppa in när jag lyfter på lördag. Önskar alla en kanon resa!

Toppen