Senaste nytt

Vi som åker till Aten med Julkalendern

Ser hitintills lysande ut, verkar som att jag och dottern min får rad 4 STB sida för oss själva med mitten ledig på nerresan iaf... :cool:

När är det "planerat" att vi skall börja sammanstråla på Arlanda i SAS Gold loungen?
Vi är i Uppsala natten till lördag, kan va bra att veta så vi kan planera avfärden därifrån lite! :)

Ser hitintills lysande ut, verkar som att jag och dottern min får rad 4 STB sida för oss själva med mitten ledig på nerresan iaf... :cool:

När är det "planerat" att vi skall börja sammanstråla på Arlanda i SAS Gold loungen?
Vi är i Uppsala natten till lördag, kan va bra att veta så vi kan planera avfärden därifrån lite! :)

Jag planerar att vara där ca. 12.20

Jag var på väg att haka på här men dubbel-kollade med SAS och de ser inte mig anmäld till kampanjen så jag hoppar av...

Men va F-N ha hänt med alla lediga stolar på SK1833? Igår på dagen var det hur många lediga som helst och nu är alla väck... :confused:
Har det varit en massbokning av BC:are till Athen måntro?

Men va F-N ha hänt med alla lediga stolar på SK1833? Igår på dagen var det hur många lediga som helst och nu är alla väck... :confused:
Har det varit en massbokning av BC:are till Athen måntro?

Märkt samma sak då jag kollade på Sas hemsida. Men på Expertflyer fanns flera lediga. Många säten hade seat block också! Rad 4 D E F hade D blockat om jag minns rätt :)

Om jag inte missminner mig, så har man tagit bort rad 7 som + rad, jag sitter på 2D och ser ut som om 2E är blockad, vem sitter på 2F?

Om jag inte missminner mig, så har man tagit bort rad 7 som + rad, jag sitter på 2D och ser ut som om 2E är blockad, vem sitter på 2F?

Verkar även som om de tagit bort en rad Plus på SK778 den 25:e. Min plats på 10A står kvar i bokningen men när man går in på själva seatmapen så finns bara 9 rader...

Toppen