Senaste nytt

Vem vill bli Eurobonus miljonär? Tjäna upp till 1 miljon eurobonuspoäng

Ännu en (låst) artikel om jakten!

Läser artikeln mer som illa dold reklam för hans eget bolag, synd på en seriös tidning som DI

Lite reklam för hans bolag? :p
Läser artikeln mer som illa dold reklam för hans eget bolag, synd på en seriös tidning som DI
Hann precis innan mig!

Med risk att du kanske redan redovisat svar på frågan, har du fått in poängen? Hur lång tid tog det?
Tror majoriteten som lyckats få Air Europa har behövt använda scriptet som folk på Flyertalk diskuterat
Tyvärr har detta inte fungerat för mig med Air Europa. Scriptet funkade med China Airlines. Så skickade in separat till Diamond supporten och sedan ebretro@sas.se. fortfarande inte några poäng eller svar ifrån dom.

Tyvärr har detta inte fungerat för mig med Air Europa. Scriptet funkade med China Airlines. Så skickade in separat till Diamond supporten och sedan ebretro@sas.se. fortfarande inte några poäng eller svar ifrån dom.
Ebretro svarade snabbt, men enligt dom så går det ej att registrera poäng för tillfället pga tekniska problem.

Men givetvis så arbetar man på att skyndsamt lösa detta...

Summerat så reser han denna rutt:

IMG_3127.jpeg

Allt i affärsklass för 300k eurobonus poäng och 12000kr

Tänkte bara meddela att airside transfer (utan visum) gick bra för mig mellan Saudi terminal 1 -> Garuda terminal H. Tog allt som allt 65 min. Blev körd direkt till flyget med buss och fick gå upp via boardingbryggan. Sedvanliga säkerhetskontroller före förstås.
Just nu på flyget från Xiamen till seoul med Korea air. Verkar precis missat väderkaoset som varit.

Han fick de flesta av sina poäng från att lägga företagsavgifter på SAS kreditkort? Kommer Skatteverket tillåta att en sådan resa kategoriseras som en marknadsföringskostnad för hans restaurang/bar/eventverksamhet?
Hans bolag är ett sådant där som hjälper dig att boka flygresor med hjälp av bonuspoäng. Så i just detta fall är väl denna resa en solklar tjänsteresa för just honom? Kombinerad marknadsföring och utvärdering av alla flygbolag och olika business classer längst vägen också. Men han ska ju såklart antingen förmånsbeskattas på miljon han får av detta, alternativt använda det till framtida resor i tjänsten.

Toppen