Senaste nytt

Vem vill bli Eurobonus miljonär? Tjäna upp till 1 miljon eurobonuspoäng

Jag antar att de två sista etapperna som står specificerat som 1200kr också är med poäng? JED-IST-OTP-CDG med tre olika SkyTeam-bolag för 1200kr låter lite för bra :)
1200 kr-inläggen är för övernattningarna. Inte helt tydligt kanske. :) Det ligger en schablon på1200 kr extra i pengar varje gång det är en övernattning.

1200 kr-inläggen är för övernattningarna. Inte helt tydligt kanske. :) Det ligger en schablon på1200 kr extra i pengar varje gång det är en övernattning.
Aha, men då är det tvek att du ens får igenom den rutten iom mellanlandningar i 2 andra zoner, som inte tillåts. Samt i dyrare zon. Dom har blivit ännu hårdare med det.

Inte ens då tror jag att det finns en agent skulle tycka att de 7 segmenten vore rimliga i en och samma bokning. Vore kul om någon lyckas, men jag tror chansen är minimal.
Samma, tänker enda sättet någon trött agent skulle gå med är ifall man lyckas boka BKK-"alla flyg"-IST/OTP och därifrån lägga till "feeder"-flygen.

Inte ens då tror jag att det finns en agent skulle tycka att de 7 segmenten vore rimliga i en och samma bokning. Vore kul om någon lyckas, men jag tror chansen är minimal.
Den bokningen går bara om det mot förmodan går att boka dom 5 första segmenten online, alltså CAN-xxxxxxx-IST. Finns den så ska det gå att lägga på dom 3 segmenten i Europa. Men den finns inte, så det här är bara hittepå.

Toppen