barrskog
Medlem
1200 kr-inläggen är för övernattningarna. Inte helt tydligt kanske.Jag antar att de två sista etapperna som står specificerat som 1200kr också är med poäng? JED-IST-OTP-CDG med tre olika SkyTeam-bolag för 1200kr låter lite för bra![]()
1200 kr-inläggen är för övernattningarna. Inte helt tydligt kanske.Jag antar att de två sista etapperna som står specificerat som 1200kr också är med poäng? JED-IST-OTP-CDG med tre olika SkyTeam-bolag för 1200kr låter lite för bra![]()
Aha, men då är det tvek att du ens får igenom den rutten iom mellanlandningar i 2 andra zoner, som inte tillåts. Samt i dyrare zon. Dom har blivit ännu hårdare med det.1200 kr-inläggen är för övernattningarna. Inte helt tydligt kanske.Det ligger en schablon på1200 kr extra i pengar varje gång det är en övernattning.
Tror om man splittar ut CAN-BKK flyget så bör det eventuellt funka (regelmässigt).Behöver som sagt kvalitetssäkras, men skulle det vara så så funkar det att dela upp den i flera bonusresor också. 150 000 poäng som det står nu är ju i minst laget.
Tror om man splittar ut CAN-BKK flyget så bör det eventuellt funka (regelmässigt).
Samma, tänker enda sättet någon trött agent skulle gå med är ifall man lyckas boka BKK-"alla flyg"-IST/OTP och därifrån lägga till "feeder"-flygen.Inte ens då tror jag att det finns en agent skulle tycka att de 7 segmenten vore rimliga i en och samma bokning. Vore kul om någon lyckas, men jag tror chansen är minimal.
Den bokningen går bara om det mot förmodan går att boka dom 5 första segmenten online, alltså CAN-xxxxxxx-IST. Finns den så ska det gå att lägga på dom 3 segmenten i Europa. Men den finns inte, så det här är bara hittepå.Inte ens då tror jag att det finns en agent skulle tycka att de 7 segmenten vore rimliga i en och samma bokning. Vore kul om någon lyckas, men jag tror chansen är minimal.
Med risk att du kanske redan redovisat svar på frågan, har du fått in poängen? Hur lång tid tog det?Jag retro reggade min flight i måndags och har inte fått ännu.
Tror majoriteten som lyckats få Air Europa har behövt använda scriptet som folk på Flyertalk diskuteratMed risk att du kanske redan redovisat svar på frågan, har du fått in poängen? Hur lång tid tog det?