lillemannen
Medlem
Blir samma hotell för mig under min Asien tripp
Blir samma hotell för mig under min Asien tripp
HejEn fråga till
TPE-PVG-CGK => Codeshare eller separata biljetter?
Går ju att boka genomgående biljett via China Eastern med operated by China Airlines, men en del bokningsklasser ger ju inte poäng på China Airlines... Behöver ha en väska med och tänkte slippa ev krångel med separata biljetter![]()
Snyggt, alla kör shuttle transfer från flygplatsen, SGN och CGK mailar du innan och anger flygnr. Den i OTP strulade så jag körde boltBlir samma hotell för mig under min Asien tripp
CGK så kör man grab från Ibis Styles, man ska definitivt inte köra deras svindyra shuttle dom försöker lura på en som kostar 3-4x så mycket som en grab.Snyggt, alla kör shuttle transfer från flygplatsen, SGN och CGK mailar du innan och anger flygnr. Den i OTP strulade så jag körde bolt
Samtliga mina förslag är alltså fria shuttles som Ibis/Novotel stod förCGK så kör man grab från Ibis Styles, man ska definitivt inte köra deras svindyra shuttle dom försöker lura på en som kostar 3-4x så mycket som en grab.
Frågade repan om det va svårt att få en grab tidigt på morgonen och han svarade att det kunde vara jättesvårt att det nästan inte fanns några bilar.
Litade såklart inte på han då han föreslog deras shuttle, när jag hade borstat tänderna beställde jag bilen gick ner till repan och sen stod den där i princip.
Dom står parkerade i närheten vid en bensinmack och väntar in körningar om jag inte minns fel, för det va massvis med lediga bilar i området kring Ibis Styles vid CGK.
Intressant, det va inte fri shuttle sommaren 2023 iaf!Samtliga mina förslag är alltså fria shuttles som Ibis/Novotel stod för
Jag tog Hilton i OTP tyckte IBIS låg för långt ifrån och hade tidigt flyg därifrån.Snyggt, alla kör shuttle transfer från flygplatsen, SGN och CGK mailar du innan och anger flygnr. Den i OTP strulade så jag körde bolt
Jag retro reggade min flight i måndags och har inte fått ännu.Ingen som fått poäng för air europa än gissar jag?
Hmmm... Låter inte som man ska planera in att bocka av Air Europa i decemberIngen som fått poäng för air europa än gissar jag?