Senaste nytt

Vem vill bli Eurobonus miljonär? Tjäna upp till 1 miljon eurobonuspoäng

En fråga till
TPE-PVG-CGK => Codeshare eller separata biljetter?

Går ju att boka genomgående biljett via China Eastern med operated by China Airlines, men en del bokningsklasser ger ju inte poäng på China Airlines... Behöver ha en väska med och tänkte slippa ev krångel med separata biljetter :)
Hej

Codeshare i C-klass dock är det inga problem med två separata biljetter fick jag lära mig vid ankomst eftersom du kommer få 24h visum och kan lämna flygplatsen. Dom vill dock se biljetten från PVG i någon form

Snyggt, alla kör shuttle transfer från flygplatsen, SGN och CGK mailar du innan och anger flygnr. Den i OTP strulade så jag körde bolt
CGK så kör man grab från Ibis Styles, man ska definitivt inte köra deras svindyra shuttle dom försöker lura på en som kostar 3-4x så mycket som en grab.
Frågade repan om det va svårt att få en grab tidigt på morgonen och han svarade att det kunde vara jättesvårt att det nästan inte fanns några bilar.
Litade såklart inte på han då han föreslog deras shuttle, när jag hade borstat tänderna beställde jag bilen gick ner till repan och sen stod den där i princip.
Dom står parkerade i närheten vid en bensinmack och väntar in körningar om jag inte minns fel, för det va massvis med lediga bilar i området kring Ibis Styles vid CGK.

CGK så kör man grab från Ibis Styles, man ska definitivt inte köra deras svindyra shuttle dom försöker lura på en som kostar 3-4x så mycket som en grab.
Frågade repan om det va svårt att få en grab tidigt på morgonen och han svarade att det kunde vara jättesvårt att det nästan inte fanns några bilar.
Litade såklart inte på han då han föreslog deras shuttle, när jag hade borstat tänderna beställde jag bilen gick ner till repan och sen stod den där i princip.
Dom står parkerade i närheten vid en bensinmack och väntar in körningar om jag inte minns fel, för det va massvis med lediga bilar i området kring Ibis Styles vid CGK.
Samtliga mina förslag är alltså fria shuttles som Ibis/Novotel stod för

Samtliga mina förslag är alltså fria shuttles som Ibis/Novotel stod för
Intressant, det va inte fri shuttle sommaren 2023 iaf!
EDIT: Haha sorry, det va visst fri shuttle 2023 :D

Det va bara tiderna som va dåliga för oss och han erbjöd en transfer som inte va shuttle!
Men poängen va mest att han ljög om tillgängligheten för Grab :)

462575896_1898226800985369_281907130557531955_n.jpg

Last edited:
Toppen