Senaste nytt

Vem vill bli Eurobonus miljonär? Tjäna upp till 1 miljon eurobonuspoäng

Hej,

Jag mejlade ebretro@sas.se den 26/12 om mina flygningar på UX, AF och CI som inte blivit reglade. Har inte fått någon återkoppling alls än. hur länge har ni andra väntat?

Har pratat med kundtjänst två gånger, första gången sa hen att jag skulle mejla ebretro@sas.se och att de brukar svara inom 1-2 dagar. Idag när jag ringde sa hen att jag skulle kolla hemsidan igen och att fortsätta att mejl för de har en stor backlog.
Några tips på vad som är bäst att göra?

Jag har ett claim från den 9 dec där jag fick respons 9 jan och ett claim från den 13 dec där de ännu inte hört av sig

Fick detta precis.
Thank you for your request for retroactive EuroBonus points for flights activities.

We are pleased to inform you that we have sent the request for crediting the EuroBonus points to Vietnam Airlines for flight VN570 flown on 28OCT24. If the request gets approved by operating airline points will be credited to your EuroBonus account. We appreciate your patience.

Points are credited to your account are according to the rules specified in the EuroBonus Membership Conditions. For information, how SAS handles your personal data, please visit SAS Website.

Tarom fungerar fortfarande inte, ger samma fel som Vietnam. Inte fått något svar på mina retroclaims till ebretro från slutet på november.

Är det någon mer som haft problem med poäng från Korean Air, för resor gjorda i höstas? De trillade inte in automatiskt, och upprepade försök att registrera manuellt i efterhand har bara genererat felmeddelande. Min status (EBG) och Eurobonusnummer var korrekt registrerade före resan, och jag hälsades personligen välkommen av pursern (?) på planen före takeoff, så de hade uppenbarligen koll på min status ombord. Men inga poäng blev det. Ska jag vara ärlig skiter jag i de futtiga poängen ändå, men jag vill ju såklart att mitt användande av bolaget ska noteras och registreras korrekt, med anledning av deltagandet i den här utmaningen.

Toppen