Senaste nytt

Vem vill bli Eurobonus miljonär? Tjäna upp till 1 miljon eurobonuspoäng

Varför skulle VN vara missnöjda med att deras Award kostar mer? Det är ju de själva som sätter priserna sas betalar för awards.

Detta ser jag bara som hittepå och konspiration, eller någon med agenda att skapa oreda.
Kan inte avtalen men lämpligen missar VN revenue från SAS utifrån den mycket agressiva prissättningen som i stort sett gör det bolaget obokningsbart för några miljoner potentiella resenärer och VN är bland dom som släpper mest award i området till skyteam. Men som sagt lär inte vara sant och alla VN-claims ska ju vara klara innan 31:a

Kan inte avtalen men lämpligen missar VN revenue från SAS utifrån den mycket agressiva prissättningen som i stort sett gör det bolaget obokningsbart för några miljoner potentiella resenärer och VN är bland dom som släpper mest award i området till skyteam. Men som sagt lär inte vara sant och alla VN-claims ska ju vara klara innan 31:a
Då får ju VN sänka priset på sina Awards till sas så att sas inte behöver ta 2x. Andra bolag i skyteam kan ju onekligen ha lägre priser.

Att 2-4 platser inte bokas som awards lär inte röra VN i ryggen, då får väl någon av de andra 17 bolagen boka dessa platser istället.

Då får ju VN sänka priset på sina Awards till sas så att sas inte behöver ta 2x. Andra bolag i skyteam kan ju onekligen ha lägre priser.

Att 2-4 platser inte bokas som awards lär inte röra VN i ryggen, då får väl någon av de andra 17 bolagen boka dessa platser istället.
Ja verkligen, man undrar om VN tar 2x priset mot SAS dock

RO, VN och MU kom in av sig själva för mig och för sonen.

KL, AF, CI, AM och UX har jag mailat ebretro om (för SAS-formuläret funkade inte alls för oss och skriptet verkade för osäkert att använda).

Kanske en dum fråga men hur vet man om bonusbokningar registrerats för miljonkampanjen?

Toppen