Senaste nytt

Vem vill bli Eurobonus miljonär? Tjäna upp till 1 miljon eurobonuspoäng

Väntar på min sista skyteampartner (14/15) att registreras, också VN som spökar, har två flyg med dem som inte kommit in ännu, trots flygit med dem i slutet Nov. Jag testade dra iväg ett 3:e mail på ämnet till EBRETRO :). TIlläggas skall att det ligger mitt eurobonusnummer i biljetten, står skypriority och hela faderullan, samt dubbelcheckade med dem i gate att allt såg rätt ut! :)

Samma här, två VN flighter sedan mitten av November där poängen saknas,som Ebetro har svarat att det är vidarebefordrat till VN.

Det är bara 10 dagar kvar nu!

Utmaningen kommer 110% förlängas ytterligare till slutet på februari. Jag saknar fortfarande VN och RO utan ett enda livstecken från SAS.

Väntar på min sista skyteampartner (14/15) att registreras, också VN som spökar, har två flyg med dem som inte kommit in ännu, trots flygit med dem i slutet Nov. Jag testade dra iväg ett 3:e mail på ämnet till EBRETRO :). TIlläggas skall att det ligger mitt eurobonusnummer i biljetten, står skypriority och hela faderullan, samt dubbelcheckade med dem i gate att allt såg rätt ut! :)

Jag genomförde tre flygningar med Vietnam Airlines i höstas (oktober) med korrekta Eurobonusuppgifter registrerade före resorna utfördes, och poängen trillade in till mig helt automatiskt och som förväntat. Mycket märkligt att det verkar vara ett lotteri, detta.

Toppen