mha321
Medlem
Förutsätter att de börjar med ca 1500 muffins!Vad ska ni göra med er miljon EB sen? Bara nyfiken på era planer![]()
Förutsätter att de börjar med ca 1500 muffins!Vad ska ni göra med er miljon EB sen? Bara nyfiken på era planer![]()
Givetvis är poängen sekundär, det är utmaningen som lockarVad ska ni göra med er miljon EB sen? Bara nyfiken på era planer![]()
Fröken Planning vill till Australien igen nästa vinter.Okej men om vi skippar "det finns inget att boka". Jag vill veta vad ni drömmer om att kunna använda poängen till?
Du ska nog alltid ange EBX123456789, men det verkar som att man även ska ange SK-prefix ibland också.Finns det en lista över vilket EuroBonus-inträdesformat som ska användas med varje SkyTeam-flygbolag vid bokning/incheckning efter att ha valt SAS EuroBonus som bonusprogram? Tanken är att veta när man ska ange eller inte ange EB[B/S/G/D] prefixbokstäverna med siffrorna för varje flygbolag i SkyTeam.
Jag tänker så här, skönt att slippa poängjagande i tre år, bort med Amex och MC, dubbla poänghelger osv. Eftersom jag är pensionär så är jag väldigt flexibel och kan lätt fixa resorna. Kan bjussa barnen på en resa oxå. Men först skall jag få till resan och där är jag inte riktigt klar än. Tack för tipset om Air Europas AMS-MAD flight för övrigt. Den har jag också bokat fast åt andra hållet.Vad ska ni göra med er miljon EB sen? Bara nyfiken på era planer![]()
Ja. At least if you used points from your own SAS account for those bonus flights.Är allting i sin ordning så länge det är en bonusresa man åker, och status står på boardingpass?
Yes i did thatJa. At least if you used points from your own SAS account for those bonus flights.