Senaste nytt

Vem vill bli Eurobonus miljonär? Tjäna upp till 1 miljon eurobonuspoäng

Vad ska ni göra med er miljon EB sen? Bara nyfiken på era planer
Givetvis är poängen sekundär, det är utmaningen som lockar :) Skämt åsido, om allt går bra hamnar jag på en kostnad av ca 3 öre/poäng och då förlorar jag inte pengar om jag blir tvungen att boka ekonomiklass. Givetvis är målet att boka interkontinentalt i businessclass och jag kommer att vara flexibil med positioneringsflyg för att i första hand kunna spendera poängen på businessclass.

Finns det en lista över vilket EuroBonus-inträdesformat som ska användas med varje SkyTeam-flygbolag vid bokning/incheckning efter att ha valt SAS EuroBonus som bonusprogram? Tanken är att veta när man ska ange eller inte ange EB[B/S/G/D] prefixbokstäverna med siffrorna för varje flygbolag i SkyTeam.

Finns det en lista över vilket EuroBonus-inträdesformat som ska användas med varje SkyTeam-flygbolag vid bokning/incheckning efter att ha valt SAS EuroBonus som bonusprogram? Tanken är att veta när man ska ange eller inte ange EB[B/S/G/D] prefixbokstäverna med siffrorna för varje flygbolag i SkyTeam.
Du ska nog alltid ange EBX123456789, men det verkar som att man även ska ange SK-prefix ibland också.

Vad ska ni göra med er miljon EB sen? Bara nyfiken på era planer
Jag tänker så här, skönt att slippa poängjagande i tre år, bort med Amex och MC, dubbla poänghelger osv. Eftersom jag är pensionär så är jag väldigt flexibel och kan lätt fixa resorna. Kan bjussa barnen på en resa oxå. Men först skall jag få till resan och där är jag inte riktigt klar än. Tack för tipset om Air Europas AMS-MAD flight för övrigt. Den har jag också bokat fast åt andra hållet.

Toppen