Senaste nytt

Varför all hype kring Qatar Airways?

Havde en vidunderlig tur CPH til HAN. Sidst ratede jeg 7 af 10, men denne gang må jeg give QR 10 ud af 10! Kun loungen i CPH var en smule skuffende da de efter 4 måneder endnu ikke har fået klimaanlægget til at fungere. Jeg sendte flg. til SKYTRAX

Det lyder rigtig fint. Betyder det så også at man nu kan få champagne før afgang fra København? Eller må man stadig vente til man er i luften....

Nu är frågan, kommer jag att hinna smaka på alla på torsdag kväll när jag kommer fram till Doha?!
Det kører lidt op og ned og veksler lidt. Dette er første gang jeg har oplevet at de har flere end 3-4 stykker on the spot!! Venligst rapporter tilbage hvor mange du kunne få lov at se..Jeg selv havde fået så meget fra CPH til DOH at jeg holdt en pause (d.v.as. smagte dem ikke), da A380 med bar ombord ventede forude...Men jeg talte med en Britisk herre, Mr. Nigel Pickett, i baren som helt stensikkert udpegede Laurent Perrier (rose!) som den absolutte vinder. Indtil da kendte jeg kun til deres hvide champagne.
Det lyder rigtig fint. Betyder det så også at man nu kan få champagne før afgang fra København? Eller må man stadig vente til man er i luften....
Desværre NEJ. Dette problem kræver større pres. Historien FA giver er den samme som sidst: CPH (customs?) refuses allowing QR to open up for alcohol prior to departure unless they pay all taxes..??

Last edited:
Jacquart!? Nä detta är katastrof, och nu föll mitt intryck av Qatar rejält. Hoppas att det bara är temporärt.
Ja, det er en lidt af en katastrofe. Flyt ned på monkey og du kan få det samme. Dog er deres Taittinger rose i meget høj klasse set i min optik (bondedreng fra Jylland!)

Ja det lät märkligt @Jonas C jag ska kika på det på torsdag och återkomma!
Inga alkoholsrestriktioner i Doha då? Eid al Adha börjar 23 sept. Har dock inte sett något om det så det är säkert fritt fram.

Qatar hotels told not to sell alcohol in run-up to Eid Al Adha - Doha News

Det blir på håret! Men med tanke på det @Kungsholmen skriver ovan så kanske de har ändrat sig, eller bestämt sig för att bara ha förbudet under onsdagen.

Toppen