martin.agren
Medlem
Det är absolut nödvändigt eftersom kineser inte brukar ha på sig bältet konstant under flygningen, de tar av sig det direkt efter plinget efter start
Blir inte bättre av att Air China aldrig släcker bälteslampan.
Det är absolut nödvändigt eftersom kineser inte brukar ha på sig bältet konstant under flygningen, de tar av sig det direkt efter plinget efter start
Finnair till Japan. Delade med sig av väldigt mycket över högtalarna och varenda utrop upprepades efter Finska på Svenska, Engelska och Japanska. Då brydde jag mig inte för fem öre vad som sas utan jag ville bara slippa höra utropen hela tiden.
+1Haha, helt underbart med rapportering om roligheter som sagts över radion![]()
Akta så du inte väljer bort utropet "Simon is on board and we're soon out of champagne so please order now if you want some" ;-)+1
Det är de lite annorlunda sakerna som iaf jag tycker är roliga att höra då och då.
Sedan skulle man ju faktiskt önska att det fanns ett sätt att välja om man vill höra icke-kritiska utrop eller inte i sina hörlurar...
Det om något är väl ett kritiskt utrop för alla att höra!?Akta så du inte väljer bort utropet "Simon is on board and we're soon out of champagne so please order now if you want some" ;-)