Magnus_K
Medlem
Instämmer Palazzi, då kan man lika bra bli Senator hos M&M istället för Diamond i EB, i samma svängOm jag behöver byta flyg (som i CPH) kan jag ju lika gärna göra det i FRA eller ZRH.
Instämmer Palazzi, då kan man lika bra bli Senator hos M&M istället för Diamond i EB, i samma svängOm jag behöver byta flyg (som i CPH) kan jag ju lika gärna göra det i FRA eller ZRH.
Tror även att Miami kunde vara en bra SAS-destination.
Skulle verkligen vilja ha ARN-LAX. Jag har många branschkollegor som motvilligt flyger Norwegian för att det är enda direkt-alternativet.
Jag är lite skeptisk till det, förvisso är det en populär destination, men både Norwegian och flera charterbolag flyger till MIA, men det är klart, med bra priser för Eco och ett behov för Businessresenärer så kanske, men jag tror nog då snarare på LAX, även om den numer har en direktlinje så är konkurrensen lite lägre och i slutändan brukar inte LCC vara så mycket billigare på LH om man vill ha med väska och få någon mat under de 11-12 timmar man sitter ombord =}
Norwegian flyger inte till Miami och har aldrig gjort det.
Norwegian flyger inte till Miami och har aldrig gjort det.
På vilket sätt känns LAX rätt i tiden?