Remington Steele
Medlem
Hoppas jag med. Dessvärre är det föga troligt.Det var ett litet tag de serverade Arlaux samtidigt som cavan. Nu är det endast cava igen men vi får väl hoppas det blir ett permanent inslag
Hoppas jag med. Dessvärre är det föga troligt.Det var ett litet tag de serverade Arlaux samtidigt som cavan. Nu är det endast cava igen men vi får väl hoppas det blir ett permanent inslag
Ska nog ses sim extremt temporärt att de slänger fram sånt. Händer ju lite då och då med dryck som normalt finns ombordDet var ett litet tag de serverade Arlaux samtidigt som cavan. Nu är det endast cava igen men vi får väl hoppas det blir ett permanent inslag
Då har jag en jävla oröta, aldrig hänt för migSka nog ses sim extremt temporärt att de slänger fram sånt. Händer ju lite då och då med dryck som normalt finns ombord
Lite då och då är snarare 1-2 ggr per år. Tidigare i år fanns ju sthlm Bränneri gin, har även funnits sas Mikkeller öl framme innan pandemin mm.Då har jag en jävla oröta, aldrig hänt för mig![]()
Vi kikade Norge-Sverige i Nations League i Oslo's Guldlounge, det var då inga lusekoftor eller lumpe runt någon tv då...OT av högsta grad
Jag kom från CPH till ARN igår gick upp till SAS guldloungen som man besöka efter resa med SAS som EPD, skulle kolla sista 30 minuter av matchen Sverige-Spanien, det visade matchen på TV:n, vägen runt TV:n var klädd med svenska flaggor, personalen gick omkring i landslagströjor, ena sidan av buffen hade två sorters sill, ost, röktskinka, ägg och kaviar, jag har nog glömt något, som avslutning kunde man ta vaniljglass med kola eller jordgubbssylt, mycket trevlig arrangemang, SAS kunde inte påverka matchresultatet tyvärr!