Man 48 år, jobbar inom det tekniska i flyget sedan ungdomen, flyger sedan 2½ år varje vecka till jobbet då jag jobbar på annan ort och reser oftast med dom rödvita då deras kampanjer är biligare än ID-biljetterna jag har. Har ett EEB MC där det ramlar in några poäng då och då men är totalt ointreserad av att jaga poäng har även ett Diners så man kommer in på "deras" lounger. Rest mycket både kort och långt mest i monkeyclass på ID-biljetter; Imponeras noll av flärd och lyx och undviker SAS om jag kan, jag har jobbat där och vet hur det funkar, gillar man att stödja ett företag som genomsyras av oproduktivitet och monopoltänk då ska man åka med SAS. Har åkt med Ryan ett par ggr och gör det gärna igen. Gick mest med i denna sida för att se vad det är för folk som gillar att bli uppskjortade av flygbolag, men vi i flygbranchen ska vara tacksamma för att ni finns. Har nyligen inhandlat "riktiga" biljetter STO-MNL till mig och döttrarna med Air China, faktiskt den första långresan i mitt liv som inte företas på ID-biljetter.