Senaste nytt

Vad jobbar ni med? (Presentation av medlemmar)

Fortsätter och fylla på. Inte så ny på forumet, men inte så aktiv i mitt skrivanda ännu. Jobbar för Göteborgs Hamn och det blir en del resor i jobbet, främst inom SE, men även till andra mål i bland. Är 31 år, har jobbat i Bryssel fram till i våras och dessförinnan som PR-konsult i Stockholm.
Är uppe i ca 60 ben så långt i år, men kommer landa på ett 20-tal till. EBG och satsar på status inom FB också. Vanligaste flygturen är GOT-ARN-GOT, men även BRU och CPH ligger högt på min lista.

Jaha, det rör på sig i det Röd/Vita bolaget. Skall nu byta flytetyg till en mindre skuta med en kortare rutt, dock från samma Ö till samma land som tidigare. Känns väl sådär med "nedgradering" av fartyg men lönen stiger med det dubbla så man får väl va nöjd...:eek:

Hej!

Jag heter Andreas, är 21 år bosatt i Nacka.

Jobbar sedan ett halv år som service engineer för ett lite svenskt företag med våra marina installationer världen över. Följaktligen måste jag i mitt jobb åka runt till diverse fartyg och göra service med jämna mellanrum det gör att jag för tillfället har 100-150 resdagar om året varav ca: 50 inrikes. Dom stora delarna utrikes resor jag kommer göra inom de närmaste tiden blir till Asien (Syd Korea, Singapore), USA (Karibien, Alaska) och lite olika Europeiska hamnar.

Har en så länge EBB och ett EB Master Card, ansökte även om EB AMX för några veckor sedan men avvaktade med att skicka in den slutgiltiga ansökan tills i måndags ;)

Jag har alltid haft ett stort flygintresse och gillar att resa på min fritid. Verkar finnas mycket erfarenhet här och bra folk så registrerade mig igår :)

Martin, (Kille) 23år från Ingarö strax utanför Stockholm.
Egen företagare inom bl.a. Reklam och driver ett reklamkoncept tillsammans med Swedavia som gör att man får några resor per år. så totalt 15-20 resor per år.

Alltid haft ett enormt flygintresse som grundades i att en släkting jobbade som utbildare för JAS-piloter på F7 Såtenäs. Har även fått en kärlek till hur man driver företag i flygbranschen m.m.

Flyger helst SK och undviker lågkostnads/lågprisbolag till 100%.

Hejsan

47 år och egenföretagare bosatt i Karlstad. Arbetar som logistikkonsult inom frakt- gods och lagerlogistik. Mitt glamourösa resareliv är numer överflyttat från flyg till bil.

Hej
46 år jobbar som marknads och försäljningsansvarig inom flygmotorunderhåll. Då mitt matknadsområde är Asien, nyligen utökad med Afrika och lite i Europa blir det mest IC resor, mestadels i ecco då vår resepolicy inte tillåter annat. Eftersomafrika har tillkommit blir det väldigt många resor framöver.

21 år. Studerar inom ekonomins värld. Bosatt i centrala Göteborg. Flyger minst 12 gånger per år till London då mina föräldrar är bosatta där.
Åker typ bara med sas. Skulle aldrig få för mig att sätta mig i ryan airs traktorer.

Toppen