Senaste nytt

Vad går er på nerverna på hotellet?

Säkert nämnts men ”kvinnor och män i karriären” som måste FaceTima med sin familj på högsta volym utan lurar har förstört många frukostar. Troligtvis för att signalera vilka”fantastiska” föräldrar de är. Kommer att tappa det en vacker dag…

Säkert nämnts men ”kvinnor och män i karriären” som måste FaceTima med sin familj på högsta volym utan lurar har förstört många frukostar. Troligtvis för att signalera vilka”fantastiska” föräldrar de är. Kommer att tappa det en vacker dag…
Jag kan utöka det till valfri person som kör videosamtal/röstsamtal på högtalare i det offentliga rummet... Visar på en total respektlöshet mot sin omgivning och signalerar en "jag först"-mentalitet.

Jag kan utöka det till valfri person som kör videosamtal/röstsamtal på högtalare i det offentliga rummet... Visar på en total respektlöshet mot sin omgivning och signalerar en "jag först"-mentalitet.
Haha nej, inte direkt att man går igång på det heller. TikTok klipp med nån asiat som äter nudlar på nåt ”tokigt” sätt eller ”Need for speed” som springer omkring och skriker ”Ronaldo” och ”Messi” får en inte heller direkt på bra humör men det känns som att många av de som prompt måste FaceTima med sin familj på en offentlig frukost inte tycker nämnda är ok men iom att det handlar om ”baaaarn och familj så är allt ok. Så sjukt självgoda. /Avdelning gnällig, bitter gubbe men det är inte ok. Ja, det var bättre förr och det går knappt att vistas i offentliga rum längre

Det stör då inte mig såvida rullen inte är nästintill slut. Jag skulle störa mig mer över att betala för att de regelmässigt slänger halvfulla rullar. Givetvis förutsätter jag att det finns en ny reservrulle.
Ja vill man torka sig i arslet med någon annans skit så.

Tråkigt dock att inte rövduschen har slagit igenom i västvärlden mer, det kan dock delvis förklaras över att det är kallvatten som är kallt.

Ja vill man torka sig i arslet med någon annans skit så.

Tråkigt dock att inte rövduschen har slagit igenom i västvärlden mer, det kan dock delvis förklaras över att det är kallvatten som är kallt.
På de hotell jag bor på så får man nytt toalettpapper, även om rullen är påbörjad. Om du får använt papper skall du kanske lägga lite mer hotell…

Toppen