Senaste nytt

Vad går er på nerverna på hotellet?

Hachans

Medlem
Har ni aldrig test förr. Så har det ju alltid varit…..
Menar det med mackorna…..

Japp, men det slutar inte vara äckligt. Folk beter sig som om de är hemma med smulor och skit i smöret.

På hotell tar man smör eller vad man nu ska ha, sätter det på tallriken, sen går man och sätter sig och fixar sin macka. Vissa hotell har ju fattat och har portionsförpackat smör. Då helt plötsligt går det bra att sätta sig och göra sin macka.

Att glas och koppar på rummet inte diskas i maskin, utan att de istället sköljs snabbt av städerskan som sedan torkar glaset med en handduk.
Riktigt äckligt.

Börjar numera att kolla alla glasen och ringer därefter receptionen och ber om rena glas

Mr Basic

Medlem
När hotellet inte tar kort utan cash only…..
…..och jag missat den infon (trots att det stod tydligt) :oops:

Nu blir det (dyr) taxi ToR en bankomat :(
#lessonlearned

hco

Medlem
Lägger du in "Bregott" och liknade i detta? Dvs produkter som görs på smör och rapsolja? Finns i lite "lättare" varianter också.

Det var länge sedan jag åt Bregott så vet inte riktigt. Kanske bättre än andra smörersättningar? Kanske inte. Har inte grävt i det.

Föredrar helt enkelt 100% smör! Finns inte det på hotellfrukosten tar jag hellre bara ost + tex skinka på brödet. :)

apknug

Medlem
Det var länge sedan jag åt Bregott så vet inte riktigt. Kanske bättre än andra smörersättningar? Kanske inte. Har inte grävt i det.

Föredrar helt enkelt 100% smör! Finns inte det på hotellfrukosten tar jag hellre bara ost + tex skinka på brödet. :)

Mycket av ersättningen är "vegetarisk", vissa skulle kalla den syntetiskt vilket är mer rätt, därav min fråga.

• Gilla
Reactions: hco
Toppen