Senaste nytt

Vad går er på nerverna på hotellet?

jonten

Medlem
Hilton Rijeka har hissar utan knappar på insidan. Istället trycker man vilken våning man ska till på en "ipad" på utsidan. Sen pekar den vilken hiss man ska hoppa in i. Fungerade riktigt bra.
Dom hissarna är riktigt smarta, ligger lite programmering bakom.
 
  • Gilla
Reactions: fcx

zippan

Medlem
Nytt otyg jag inte tänkt på eller sett tidigare nu när jag bott på hotell under semestern. Kreti och pleti osv.

Folk som står och gör sina mackor färdiga vid buffén, istället för att ta det man vill, lägga ihop sin macka med diverese pålägg vid sitt bord, som en normalt begåvad människa gör. Jäkla otyg.
 

trekker

Medlem
Ska vi snacka mackor och speciellt i Sverige så är det folk som håller i hela brödet med sin hand medans de skär brödskivor. Efter 2 år med pandemi undrar hur vissa tänker, här om dagen gick en kille fram till brödet, hostade i handen och höll sedan brödet med hela handen medan han skar sina skivor.
 

ilon

Medlem
En bild säger mer än tusen ord..
IMG_20220721_221420.jpg
 

LarsCph

Medlem
Westin Lake Las Vegas - check in er fra klokken 16. Vi ankommer 17.30 og ved check-in får jeg at vide at mit værelse (Premium Lake View) ikke er rengjort endnu og de ikke ved hvornår det er klart. Ikke så godt efter at have kørt det meste af dagen og en 10-årig med som har set frem imod at få skiftet tøj og komme i pool'en. Jeg spørger efter et alternativt værelse til vores eget er klart, det gør man ikke så det kan jeg ikke få. Nej de kan ikke sige om værelset er klar klokken 18, 19, 20 eller senere. Jeg bliver ærlig talt lidt irriteret, og siger at det er jeg virkelig ikke tilfreds med og jeg har betalt for at have værelset fra klokken 16. Receptionisten trykker lidt på computeren igen - "oh, I just found that your room is ready now sir"... Suk... At værelset ikke er klar 1,5 time efter tidligste check-in går mig på nerverne og at man efter at have presset lidt får et værelset alligevel er synd for de som bare tager de første ord for pålydende. Jeg siger tak og jeg sætter pris på at hun løste det, hvilket ikke blev kommenteret yderligere men jeg får nøgler.

Derefter da vi kommer op på værelset virker keycards naturligvis ikke så jeg må retur og få dem kodet korrekt. Bemandingen i receptionen virkede generelt ligeglad og ikke videre service minded. Ikke nogen videre god check-in oplevelse, men vi nåede da ind og datteren en enkelt tur i vand-rutschebanen inden den lukkede klokken 18. Jeg nåede ikke at få en øl i pool-baren for den lukkede så også klokken 18.

Det virker til at de også her har problemer med at skaffe nok medarbejdere.
 
Toppen