Håller med om att det inte är barnen man ska gnälla på. Har själv rest mkt med vår son (både långt o kort) och nu med vår lilltjej. Som förälder kan man förbereda sig med iPad, böcker, leksaker. Ett tips är att ha små presenter som man slår in: Det brukar alltid uppskattas. Vi har två handbagage endast med saker till barnen!
En bra sak med barn är att vi lyckades komma in i coockpit med sonen, jag har aldrig lyckats ta mig in där tidigare
.
Sen ska man inte glömma att barn är barn, iof lätt att säga nu när man själv är förälder.
En bra sak med barn är att vi lyckades komma in i coockpit med sonen, jag har aldrig lyckats ta mig in där tidigare
Sen ska man inte glömma att barn är barn, iof lätt att säga nu när man själv är förälder.
Tror man ska passa sig för att kritisera barnen som individer utan mer som Senator, hålla föräldrarna ansvariga. Jag har barn, 1,5 och 4 år. flög till BKK via DOH i julas och den lilla knallhatten var inte kul att ha ombord. Som föräldrar gjorde vi vårt yttersta för att försöka hålla honom lugn, sova, äta mm för att inte störa för övriga pax ombord. Alla är inte som vi, jag är medveten om det men stör man sig på barn eller andra "icke resvana" personer ska man nog betala för sig och hålla sig framför skynket. Precis som en föregående talare så är flyget för alla, i apklassen reser "svennebanan" med sina internationella motsvarigheter av snoriga ungar, människor med kylskåp och gitarrer som handbagage.
Reser jag i tjänsten försöker jag se till att hamna fram, både för lugnet och för att kunna jobba.
MIna störningsmoment är annars som många andras: Säkerhetskontroller, boarding mm Trots att jag har barn kan jag också störa mig, framförallt på deras föräldrar som inte bryr sig. .